Název: Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Překlad názvu: Subjective Influence of Social Advertising to Students of University of South Bohemia in České Budějovice.
Autoři: ZAJACOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ekonomická fakulta JU; sociální reklama; subjektivní vliv; Zdravotně sociální fakulta JU; Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice; Faculty of Health and Social Influence of the University of South Bohemia in České Budějovice; social advertising; subjective influence
Citace: ZAJACOVÁ, Veronika. Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/48911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375883


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet