Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nakladatelství Meander a mediální reflexe edice Modrý slon
Pecháček, Jan ; Čeňková, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nakladatelstvím Meander a mediálním ohlasem vybraných titulů z edice Modrý slon. Teoretická část představuje vývoj vydavatelské praxe po roce 1989 na jehož pozadí vzniklo v druhé polovině 90. let nakladatelství Meander, vývoj literatury pro děti a mládež na přelomu tisíciletí, fenomén autorské ilustrované knihy a proměnu čtenáře a čtenářského prostředí. Praktická část představuje nakladatelství Meander a uměleckou edici Modrý slon. Pro tuto edici je klíčový umělec Petr Nikl, který je zároveň kmenovým autorem nakladatelství. Výzkum mediálních ohlasů byl proveden na knihách Záhádky Petra Nikla, Jělěňovití Petra Nikla a Velká cesta Malého pána Lenky Uhlířové a Jiřího Stacha. Zkoumanými médii byly kulturní a literární časopisy, denní tisk, a internetová a elektronická média.
Dětská kniha a mediální konvergence
Parkanová, Šárka ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje dětské literatuře a cross-mediálnímu ztvárňování příběhů a postav určených dětem. Na problematiku je nahlíženo v kontextu České republiky a německojazyčné části Švýcarska. Cílem práce je pochopit vztah mezi dětskou literaturou a cross-platformním zpracováním dětských námětů z pohledu a zkušenosti knižních nakladatelů, odborníků na dětská média či média v životě dětí a samotných dětí. V rámci mezinárodního sociálního výzkumu byla zvolena metoda hloubkových rozhovorů v případě dospělých participantů a metoda ohniskových skupin v případě dětských participantů. Podle výsledků výzkumu není prozatím tržní prostředí ani postoj společnosti v České republice ani Švýcarsku ideální k tomu, aby vznikaly dětské cross- mediální obsahy, avšak situace se pozvolna proměňuje, a tak je možné, že v budoucnu podíl cross- platformně zpracovaných příběhů vytvořených lokálními tvůrci vzroste.
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace
Kniha na cestě od rukopisu ke čtenáři
UHLÍKOVÁ, Tereza
Diplomová práce se věnuje fenoménu knihy jako klíčovému komunikačnímu nástroji autora (uměleckého i neuměleckého) textu se čtenářem. Materiální objekt kniha je podrobně zkoumán jako výrobek, zboží i objekt estetického zájmu. Práce se zaměřuje především na tyto otázky: Co vše se děje s textem od momentu odevzdání rukopisu do nakladatelství do chvíle, kdy jej čtenář vezme poprvé do ruky? Jaké subjekty, instituce či zájmy vstupují (či mohou vstoupit) během výroby, distribuce a prodeje knihy do hry a jaká je jejich role? Jaká je podoba a funkce grafických a peritextových složek knihy? Všechny otázky jsou zodpovězeny s ohledem na současný stav české knižní kultury.
Systém ISBN v České republice
Barták, Miloš ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl představit identifikátor ISBN z několika různých hledisek, s důrazem na oblast České republiky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Úvodní kapitola nastiňuje nezbytnost identifikace informačních zdrojů. Skýtá rovněž informace o vlastnostech identifikátorů i jejich rozdělení. Další část práce je zaměřena již na samotný identifikátor ISBN. Představuje jej z hlediska historického i organizačního. Rozebírá rovněž samotnou strukturu čísla ISBN. Dále se práce věnuje výhradně použití ISBN v České republice. Nastiňuje jeho historický vývoj i specifické způsoby použití v této zemi. Následující část práce je čistě praktická - pokouší se analyzovat využívání identifikátoru ISBN v několika informačních institucích. Závěr práce pak čtenáři poskytuje shrnutí hlavních tezí a nastiňuje možné problémy, které mohou v budoucnu systém ISBN potkat.
Časopisy věnované golfové problematice
Kunzlová, Zuzana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Časopisy věnované golfové problematice" se zabývá zpracováním problematiky vydávání golfových periodik na území České republiky respektive tehdejšího Československa. Klíčovým zájmem této práce je detailní zmapování všech vycházejících periodik věnovaných této problematice v období od vzniku Československé republiky až do roku 2011. Tato práce podrobně zaznamenává historický vývoj golfu na českém území, poukazuje na problémy, které postihly golf v průběhu 20. století. V jednotlivých kapitolách se věnuje všem vycházejícím golfovým periodikům na československém respektive na českém území. Významný prostor je v práci věnován prvorepublikovým časopisům Slovanský golf a Sportovní Revue. Dále jsou v práci zmíněna periodika poválečná a poslední část práce patří časopisům porevolučním.
Kniha jako médium a její postavení v současném světě : papír versus monitor
Piskáčková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vlček, JIří (oponent)
Účelem této práce je analyzovat nově vzniklý fenomén elektronických knih a elektronického publikování, zmapovat důsledky e-knih ve vztahu ke knihám papírovým a popsat jejich pro a proti. Práce se také snaží porovnat čtečky elektronických knih, které jsou aktuálně dostupné na českém trhu, a vytvořit srovnání nejčastěji používaných formátů e-knih. Budoucnost elektronických knih v České republice se dá jen těžko předpovědět, přesto však tato bakalářská práce předkládá několik názorů českých nakladatelů, knihkupců a autorů ve snaze navrhnout, jak by tato budoucnost mohla vypadat.
Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.