Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 705 záznamů.  začátekpředchozí697 - 705  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Nguyen, Anh Tuan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kratochvil, Milan (oponent)
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent)
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
Elektronické obchodování a konverzní poměr
Kořínek, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělonožník, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného elektronického obchodování a e-business. Na základě rozboru aktuálního stavu současného internetového obchodování je provedena analýza konkrétního e-shopu za pomoci dostupných metod.
Marketing na pomezí mezinárodního podnikání a informačních technologií
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kováč, Michal (oponent)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.
Nejrozšířenější způsoby prodeje pojistných produktů
Maruška, Jiří ; Bílková, Diana (vedoucí práce) ; Stamenov, Radek (oponent)
Cílem práce bylo shrnutí nejnovějších trendů v oblasti pojišťovnictví ? ať už prohlubování prodeje pojistných produktů v kooperaci s bankami nebo rozvoj moderních distribučních kanálů (internet, telefon, SMS). Druhým úkolem bylo zjistit, zda existuje nějaký vztah či závislost mezi charakteristikami zprostředkovatelů vlastní kmenové sítě pojišťovny a produkcí nového obchodu. Druhý úkol byl zpracován pomocí metody regresní analýzy, jejímž výsledkem bylo potvrzení existence jisté závislosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 705 záznamů.   začátekpředchozí697 - 705  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.