| |
| |
|
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Pilzová, Helena ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti, aneb maticové organizační struktury v prostřední nadnárodních korporací. Autorka nejprve vymezuje teoretické pojmy související s tématem. Poté jsou metodou dotazníku a rozhovoru zjištěny informace o problematice z praktického hlediska. Po průzkumu následuje analýza efektivity současných maticových struktur a jejich transformací. Závěr práce je věnován návrhu optimální maticové struktury a pravidel jejího fungování.
|
|
Ekonomické aspekty pořádání hudebních akcí v městských památkových objektech
Schwarzová, Eva ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Slepička, Alois (oponent)
Práce se zaměřuje na možnosti organizování hudebních akcí v památkových objektech. V první části analyzuje lokální a regionální kulturu a zabývá se pojmem kulturní infrastruktura. V dalším oddíle jsou pak popsány teoretické přístupy k ekonomickým aspektům pořádání hudebních akcí v památkových objektech. V praktické části jsou nejdříve zhodnoceny z tohoto pohledu festivaly Haydnovy hudební slavnosti a Hudba v synagogách plzeňského regionu. Dále pak práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, zabývající se zkušenostmi a spokojeností návštěvníků hudebních akcí a především jejich zacíleností na mladé publikum. V závěru práce pak následuje vyhodnocení aktuální situace a nevyužitého potenciálu hudebních akcí v památkových objektech.
|
|
Kvalita v přípravě a organizaci velerhů
Domorádová, Lucie ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Koncept jak připravit a zorganizovat veletrh, kde je kladen důraz na kvalitu prováděných prací. Práce zahrnuje plán projektu, finanční a propagační plán, sestavení týmu, montáž, průběh veletrhu a demontáž. Součástí textu je obecné zhodnocení situace na výstavnickém trhu, zmíněny jsou trendy v oboru, vysvětleny pozice vystavovatele a organizátora, prostor pro veletrh v marketingovém mixu firmy.
|
|
Organizace útvaru IT - analýza a návrh nového řešení (v konkrétní firmě)
Hubáček, Josef ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Walter, Vlastimil (oponent)
Cílem této práce je teoretický rozbor organizace struktury útvaru IT a jeho organizačního zařazení a fungování s následným ověřením teoretických rámců v praxi na konkrétní firmě. První část práce se zabývá teoretickou tematikou zařazení útvaru IT ve firmě, návaznostmi na další oddělení a způsobem jeho fungování (organizace, komunikace apod.). Druhá část práce je věnována seznámení s konkrétní firmou a praktickému ověření vytvořeného teoretického rámce na reálně existující firmě. Dílčími cíli práce je: kritické zhodnocení analýzy útvaru IT s návrhem nového řešení (zlepšení); analýza komunikace v útvaru IT a komunikace útvaru IT s ostatními útvary ve firmě, resp. s firemním okolím; a pracovní náplň útvaru IT - její organizace, plánování a flexibilita, apod. Přínos práce spočívá: v praktickém zjištění fungování IT útvaru v reálné firmě a ověření využití teoretických koncepčních rámců v praxi; v rozšíření teoretického rámce o nově vznikající a zaváděné role v oblasti organizování útvaru IT. Jedná se o ?aktualizaci? původních zavedených rámců o nové údaje; a v návrhu (doporučení) problémů zjištěných v praktické analýze.
|
|
Racionalizace organizační struktury podniku
Sedláček, Jan ; Malý, Milan (vedoucí práce)
V práci se nachází shrnutí teoretických znalostí z problematiky organizačních struktur, které jsou uvedeny v literatuře a jejich konfrontace s reálnou situací ve firmě Unicorn. Tato společnost působí na dynamickém trhu informačních a komunikačních technologií, což ji nutí tvořit flexibilní organizační strukturu, která bude podporovat budoucí rozvoj firmy.
|
| |
|
Řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Bič, Petr ; Dědina, Jiří (vedoucí práce)
Práce mapuje jednak to, na jakých základech stojí a čím se v současné době zabývá management některých českých lázní, jak v těchto lázních probíhá řízení a organizování. Dále se věnuje jednotlivým aspektům řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. v kontextu českého lázeňství. Práce prezentuje teoretické poznatky o organizování a řízení na praktickém příkladě, nastiňuje určitý možný vývoj a doporučení pro zlepšení.
|
| |