Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 699 záznamů.  začátekpředchozí689 - 698další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etika v komerčních komunikacích
Peterka, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voňavková, Jana (oponent)
Práce se zabývá etikou v oblasti komerční komunikace a etičností kampaní. Cílem práce je definovat základní kritéria etičnosti kampaní a prokázat smysl jejich uplatnění na případové studii. V první kapitole je položen teoretický základ. Ve druhé jsou definována tři základní kritéria a to kritérium čestného cíle, kritérium přijatelných prostředků a kritérium snadné identifikace. Třetí kapitola na případové studii případu PaySec dokumentuje, jak by mohlo být využívání definovaných kritérií prospěšné v praxi.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Janečková, Marcela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit jednotlivé atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. V praktické části pak bude zaměřena na systémové vztahy mezi farmaceutickou branží a zdravotnickými zařízeními, včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Podnikání a etické kodexy
Vacl, Jan ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na etické kodexy jako nástroj managementu pro zavádění norem podnikatelské etiky do podniku. Zabývá se dopady etického řízení podniku na jeho konkurenceschopnost a postavení na trhu a řeší vztah norem etických kodexů a práva. Cílem této práce je představení etických kodexů jako účinných prostředků pro řízení podniku a zvyšování jeho efektivity.
Nedostatky a chyby informační etiky v ČR
Světlík, Aleš ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo nalezení řešení problémů, které vznikají jako důsledek porušování norem informační etiky v České republice. Toto hledání umožnilo naplnění dalších cílů, zejména porozumění současné situaci a nalezení vzájemných vztahů informační a obecné etiky. Důsledné studium a popis v prvních dvou částech práce přispěly k získání obecného etického povědomí. Na jeho základě bylo možné hodnotit jednotlivé kauzy popsané v třetí části a nalézat konkrétní řešení. Analýza těchto kauz zároveň vedla ke stanovení konečného řešení. Jeho podstata spočívá v nutnosti zavedení intenzivního a důsledného vzdělávání v oblasti informační etiky, zejména naši mladou generaci.
Entrepreneurship and ethical codes
Lančaričová, Eva ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá etikou, podnikaním a podnikateľským prostredím v Českej republike. V tejto oblasti je zameraná najmä na oblasť ochrany spotrebiteľa pred neetickými praktikami podnikateľov. Vysvetľuje základné pojmy a súvislosti a poukazuje na nutnosť zavádzania etických kódexov do praxe.
Reklama, právo a etika
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Jahodová, Naděžda (oponent)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.
Etika v podnikání
Dlouhá, Markéta ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hertl, Radim (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku a etické chování firem v České republice. Soustředí se především na vymezení a zmapování důležitých pojmů v dnešním podnikatelském prostředí jako je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Tato práce má za cíl nastínit a zhodnotit metody a nástroje používané při implementaci etického chování do podnikání. Snaží se přesvědčit firmy, které se pohybují v českém podnikatelském prostředí, aby přijaly a aktivně používaly etické kodexy, kterými by se mohli manažeři a zaměstnanci firmy řídit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 699 záznamů.   začátekpředchozí689 - 698další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.