Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Kristianová, Barbora ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato předkládaná diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence (dále CI) pro malé a střední podniky. Jejím cílem je především analyzovat možnosti, jakým způsobem může konkrétní podnik z oblasti malých a středních podniků využívat metody CI. První část práce poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k identifikaci pojmu CI. Na počátku jsou uvedeny definice CI a dále dochází postupně k podrobnějšímu popisování oboru. Dalším krokem je charakteristika malých a středních podniků, možnosti využití CI v těchto podnicích a nakonec jsou podrobně specifikovány jednotlivé analytické metody, kterými jsou SLEPT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a další. Praktická část práce se zabývá nejen popisem konkrétního podniku z oblasti stavebního projektování a architektury, ale její stěžejní částí je především zmapování externího prostředí firmy pomocí uvedených analytických metod a návrh využití informačních zdrojů dle potřeb společnosti. Poslední kapitola se zabývá návrhem vhodného způsobu aplikace CI v oblasti architektury a stavebnictví, kde jsou shrnuty návrhy jak pro konkrétní podnik, tak obecně pro danou oblast.
Competitive Intelligence HF Czechforge
Nejtek, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Strádal, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na možnost řešení konkurenčního zpravodajství, neboli Competitive Intelligence v malých a středních firmách, přičemž praktická část navrhuje konkrétní řešení pro středně velký výrobní podnik. Teoretická část práce přináší úvod do oblasti Competitive Intelligence a Business Intelligence, základní technologický přehled a popis cyklu konkurenčního zpravodajství. Součástí práce je také definice malého a středního podnikání, neboť podíl tohoto podnikání v České republice je z hlediska počtu firem zcela většinový. V praktické části jsou nejdříve představeny relevantní informační zdroje pro malé a střední podniky a vybrané Business Intelligence nástroje dostupné pod licencí Open-source a Software as a Service. Následně je popsáno možné využití těchto analytických software pro konkurenční zpravodajství. Ve finální části práce je naznačeno řešení pro firmu HF Czechforge s.r.o., které sestává jak z Business Intelligence, tak Competitive Intelligence. Přínosem práce je výběr a návrh řešení implementace technologií uživatelsky nenáročného Business Intelligence a Competitive Intelligence, které firmě pomůže získat lepší přehled o své firmě, konkurenčním prostředí, při zachování přijatelných nákladů.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Lněnička, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat, jakým způsobem konkrétní podnikatelský subjekt z oblasti malého a středního podnikání může aplikovat metody Competitive Intelligence. K naplnění primárního cíle práce jsou stanoveny cíle dílčí, mezi které se řadí zpracování teoretických východisek Competitive Intelligence, charakteristika podnikatelského prostředí ve vybraném segmentu, analýza možností využití Competitive Intelligence v daném segmentu a návrh metodiky využití Competitive Intelligence v oblasti malého a středního podnikání. Přínosem práce je především zmapování externího prostředí a vlivů na organizaci, s následným návrhem využití informačních zdrojů dle potřeb společnosti, aby její vedení v rámci rozhodovacího procesu mohlo maximálně využít potenciálu trhu a vzdorovat jeho nežádoucím vlivům.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Novák, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá Competitive Intelligence, mnohdy označovaným také jako konkurenční zpravodajství, které představuje v českých podmínkách méně známou avšak postupně se rozvíjející disciplínu. Podstatou diplomové práce je aplikace metod Competitive Intelligence v podmínkách společnosti spadající do kategorie malých a středních podniků. Teoretická část práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na pojem Competitive Intelligence. Nejprve je vymezeno strategické řízení, které tvoří základ pro aplikaci metod konkurenčního zpravodajství ve společnosti. Součástí teoretické části práce je také definice malého a středního podniku v českém podnikatelském prostředí, neboť význam tohoto druhu podnikání neustále narůstá i v podmínkách všudypřítomné globální ekonomiky. Tato část práce je psána formou literární rešerše vycházející z dostupné odborné literatury a dalších relevantních zdrojů. Praktická část práce zkoumá podrobněji problematiku Competitive Intelligence v podmínkách tří maloobchodních firem odlišného podnikatelského zaměření. Cílem je na základě zvolených analytických metod navrhnout vhodné řešení v oblasti monitoringu relevantních informačních zdrojů a dalších procesů zpravodajského cyklu pro firmu, jejíž sběr a distribuce informací o konkurenčním prostředí a aktuálním dění na trhu byla shledána jako nedostatečná. Mezi používané metody, které slouží k dosažení daného cíle, patří Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a analýza dosud uplatňovaného sběru a sdílení informací ve zkoumaných firmách. Přínosem práce je seznámit čtenáře s dostupnými IT nástroji a aplikacemi umožňujícími systematický monitoring relevantních informačních zdrojů či sběr a distribuci informací, a jejichž funkcionalita odpovídá požadavkům a potřebám MSP. Navrhované řešení rovněž vymezuje kompetentní osobu zodpovědnou za realizaci procesů CI a posléze konkrétní činnosti, které by měla vykonávat. Práce by tak měla čtenáři ulehčit rozhodování při výběru vhodných metod v oblasti Competitive Intelligence implementovaných v podmínkách středních a především pak malých podniků.
Využití metod Competitive Intelligence v rodinném podniku
Špírek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na využití konkurenčního zpravodajství (Competitive Intelligence -- CI) v praxi. Jejím cílem je především využití metod CI v malém rodinném podniku za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. K tomuto účelu jsou v práci využity metody pro analýzu získaných informací a to zejména Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Tyto dvě metody umožňují analyzovat jak okolní prostředí podniku, tak i vyhodnocení jeho současné pozice a vymezení vůči konkurenci. Za účelem zvýšení konkurenceschopnosti je v práci také provedena analýza webových stránek firmy a jejích konkurentů, dle předem definovaných kritérií, vycházejících převážně z obecně uznávané metodiky WCAG 2.0. Přínosem této práce v obecné rovině je praktická ukázka možnosti využití metod CI v malém rodinném podniku. V konkrétní rovině je to pak především vyhodnocení jednotlivých provedených analýz, jejich závěry a doporučení, které z nich byly vyvozeny a dále "Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy". To vše s cílem zlepšit postavení firmy na trhu, zvýšit její konkurenceschopnost a zlepšit její strategické plánování. Vzhledem k tomu, že CI je po teoretické stránce v dnešní době již poměrně známé a dopodrobna popsané v mnoha odborných publikacích a článcích, je zde popsáno a definováno jen velmi stručně ve druhé kapitole. Hlavní část práce je věnována sběru a analýze informací o odvětví a konkurenci a jejich následnému vyhodnocení a tvorbě doporučení. Předposlední kapitola je pak věnována vytvoření návrhu strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci
Balon, Lukáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Práce slouží jako studie konkurenčního zpravodajství v prostředí sociálních sítí, vypracovaná pro reklamní a marketingovou spolčenost 1.A&B a.s. V práci jsou ve stručnosti charakterizovány základní vlastnosti sociálních sítí včetně nejdůležitějších principu jejich fungování - šíření informací a chování uživatelů - nástin historického vývoje českých i zahraničních sociálních sítí včetně trendu jejich návštěvnosti. Následně jsou na základě výpočtu dopadu sociální sítě na internetovou populaci v ČR zvoleny nejvhodnější sítě pro provedení Competitive Intelligence. Data získaná za účelem konkurenčního zpravodajství jsou poté zanalyzována a vyhodnocena.
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Feige, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) s důrazem na nové možnosti ve vztahu k moderním sociálním sítím. Nejprve vyhodnocuje obecnou analýzu aktuálního stavu trhu a následně se podrobně věnuje jednotlivým předním hráčům a jejich klíčovým produktům, čímž poskytuje detailní pohled na celou oblast Competitive Intelligence. V závěru teoretické části se poté soustředí na možnosti využití moderních sociálních sítí a dalších sociálních a soft zdrojů právě pro Competitive Intelligence. Praktická část práce je věnována reálnému projektu, který se uskutečnil ve spolupráci s IBM zkraje roku 2012. Na tomto projektu jsou demonstrovány teoretické poznatky sepsané v úvodní části práce. Vzhledem k absenci obdobných zdrojů může být celá kapitola použita jako referenční model pro budoucí projekty shodného zaměření.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Soukup, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností integrace metod Competitive Intelligence a Business Intelligence v jedno společné řešení, které by malým a středních podnikům poskytovalo maximum informací pro podporu jejich rozhodování. Hlavním cílem diplomové práce je definovat, o jaké informace mají uživatelé v praxi zájem a nalézt pro tyto požadavky vhodné informační zdroje. Druhým cílem je analyzovat novou službu od společnosti Microsoft s názvem Windows Azure Marketplace Datamarket a zde se nacházející informační zdroje, které by mohly být přínosem pro tuto diplomovou práci. Získané informace z těchto částí využiji pro návrh integrovaného řešení. Poznatky této diplomové práce by mohly využít firmy, které mají zájem o pořízení podobného řešení, nebo firmy, které tato řešení vyvíjejí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.