Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha lidí v systému managementu kvality
Böhm, Libor ; Krbalová, Maria (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rolí lidského faktoru v systému managementu kvality. Nejprve je zde nastíněna základní problematika oboru, společně se stručným popisem historického vývoje. Následuje rozbor oblastí managementu, ve kterých má úloha lidí nejvýraznější dopad na kvalitu. Ze závěrů uvedených v práci jasně vyplývá závažnost personálního pojetí managementu.
Je nutný management kvality?
Pavlíček, Michal ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je vypracovat literární rešerši na téma: „Je nutný management kvality?“ V práci jsou definovány pojmy jakost a řízení jakosti, což jsou dva základní pojmy pro tento velice obsáhlý a stále dynamicky se rozvíjející obor. Snažil jsem se vytvořit objektivní pohled na tuto problematiku a v závěru se zamyslet nad nutností, či nenutností systémů managementu kvality.
Použití statistických metod v managementu kvality
Kutypa, Tomáš ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tomáš Kutypa Použití statistických metod v managementu kvality BP, ÚVSSR, 2011, 48 str., 28 obr. Cílem práce je prezentace jednotlivých statistických metod používaných v managementu kvality a popis metodiky jejich fungování.
Úloha lidí v systému managementu kvality
Barák, Michal ; Tabas, Marek (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Podstatou této bakalářské práce je literární rešerše na téma Úloha lidí v systému managementu kvality. Na základě odborné literatury a internetových odkazů zobrazuji současnou úlohu lidského faktoru jak ve výrobní oblasti, tak v oblasti vedení. Jednotlivé kapitoly doplňuji vlastními poznatky z praxe. Na závěr hodnotím možný budoucí vývoj managementu kvality.
Je nutný management kvality?
Vintrlík, Jan ; Teš, Vasilij (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl čtenáři za pomocí retrospektivní rešerše vytvořit objektivní pohled na danou problematiku managementu kvality. K tomu byla vybrána konkrétní data a témata z bibliografických záznamů a dokumentů. Jelikož management kvality je dynamickým procesem, který se zabývá širokým spektrem problémů, je díky novým technologiím a poznatkům neustále inovován. I v tento okamžik, kdy budete pročítat následující kapitoly, vznikají na světě nové okolnosti, kterým se tento obor bude muset teprve věnovat.
Nástroje managementu kvality.
Talanda, Jiří ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zpracování literární rešerše na téma Nástroje managementu kvality za použití odborné literatury a pramenů. Na základě získaných podkladů je utvořen vlastní závěr o zadané problematice a zpracován stručný výhled možného dalšího vývoje problematiky řízení kvality. Práce je členěna do kapitol a podkapitol, dle jednotlivých nástrojů, o kterých pojednává.
Quality management in logistics
Chomová, Petronela ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací managementu kvality v netradiční oblasti logistiky, která se postupně stává její nedílnou součástí. Cílem diplomové práce je zjistit postoj a mínění českých poskytovatelů služeb v oblasti logistiky o jednotlivých aspektech kvality, jejich zájem o management kvality a hlavně jeho využití v reálném světě. Druhotným cílem je analýza konceptu managementu jakosti, jeho metody, přístupy a propojení s logistikou. Práce se v první teoretické části zaměřuje historickým vývojem a definicí kvality. Jsou definovány metody zlepšování kvality, její strategický význam a druhy ocenění za kvalitu v České republice a ve světě. V další části jsou rozebírány nejčastější přístupy k managementu kvality v podobě norem ISO řady 9000 a Total quality management. Následující kapitola je věnována otázce logistiky a poskytovatelům logistických služeb. Poslední díl se zabývá spokojeností zákazníka v 21. století a jeho očekáváním. V praktickém bloku je představen postup při tvorbě dotazníku, jeho výsledky a vyhodnocení získaných dat.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
ŠUSTROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.
Success factors of the process connected with young used cars sales within the Austrian BMW
Berger, Bernd
Diplomová práce zkoumá faktory úspěchu v procesu prodeje mladých ojetých automobilů. Hlavním cílem je identifikovat faktory úspěchu v procesu prodeje těchto automobilů, a navrhnout možnosti zvýšení výkonnosti méně výkonných dealerů. Toho je dosaženo prostřednictvím kvantitativního přístupu testujícího formulované hypotézy: Možné faktory úspěchu jsou zkoumány metodou kombinace dotazníků a standardizovaného pozorování, a následně testováno prostřednictvím metod bivariantní analýzy za účelem zjištění jejich potenciálního vlivu na úspěch prodeje daných vozidel. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že procesní kroky prodej a obchod, a také nákup mají největší vliv na úspěch. V těsném závěsu jsou oblasti marketingu, řízení zásob, oceňování a management lidských zdrojů. Naopak procesní kroky spočívající v prezentaci a uplatnění CRM se ukázaly jako irelevantní z hlediska úspěchu. V rámci všech sedmi procesních kroků byly tedy identifikovány hlavní vlivy, na jejichž základě byla formulována doporučení pro dealery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.