Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Success factors of the process connected with young used cars sales within the Austrian BMW
Berger, Bernd
Diplomová práce zkoumá faktory úspěchu v procesu prodeje mladých ojetých automobilů. Hlavním cílem je identifikovat faktory úspěchu v procesu prodeje těchto automobilů, a navrhnout možnosti zvýšení výkonnosti méně výkonných dealerů. Toho je dosaženo prostřednictvím kvantitativního přístupu testujícího formulované hypotézy: Možné faktory úspěchu jsou zkoumány metodou kombinace dotazníků a standardizovaného pozorování, a následně testováno prostřednictvím metod bivariantní analýzy za účelem zjištění jejich potenciálního vlivu na úspěch prodeje daných vozidel. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že procesní kroky prodej a obchod, a také nákup mají největší vliv na úspěch. V těsném závěsu jsou oblasti marketingu, řízení zásob, oceňování a management lidských zdrojů. Naopak procesní kroky spočívající v prezentaci a uplatnění CRM se ukázaly jako irelevantní z hlediska úspěchu. V rámci všech sedmi procesních kroků byly tedy identifikovány hlavní vlivy, na jejichž základě byla formulována doporučení pro dealery.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.