Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinka, Michal ; Villim, Róbert (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem obchodní společnosti. Cílem tohoto podnikatelského plánu je návrh rozšíření a změny struktury obchodního oddělení společnosti. Vytvořil jsem návrh jednoduchého a funkčního rozdělení obchodního a technického oddělení společnosti, jehož cílem je zlepšit efektivitu práce, zvýšit motivaci zaměstnanců a obrat společnosti.
Návrh strategie náboru pracovníků v Jihomoravském kraji
Gajdošíková, Alena ; Jaterková, Lenka (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje trh práce v Jihomoravském kraji, problémy související s přebytkem nabídky práce nad poptávkou především v oblasti informačních technologií, problematiku zaměstnávání absolventů a cizinců. Obsahuje návrh řešení a metodiku pro zvýšení vyhledávaných kandidátů.
Gamifikace v řízení lidských zdrojů
Loufek, Václav ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím gamifikace pro zvýšení motivace a zaujetí zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu činností řízení lidských zdrojů v souvislosti s gamifikací a popsat postupy integrace herních principů a gamifikovaných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy gamifikace a základní elementy herního designu. Praktická část představuje využití gamifikace v oddělení lidských zdrojů společnosti T-mobile Czech Republic a.s., hledá místa vhodná pro další rozvoj pomocí herních mechanik a ve vybraných aktivitách popisuje potenciální gamifikované projekty. Analyzované informace pochází z kvalitativních rozhovorů s ředitelkou rozvoje lidských zdrojů sledované společnosti.
Získávání pracovníků do Call centra RWE
Popovičová, Jasmína ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Honsová, Pavlína (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat proces získávání zaměstnanců do Call centra RWE, prozkoumat zatím nevyužitý dílčí trh práce, identifikovat silné a slabé stránky obou těchto oblastí a navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny pojmy a východiska týkající se problematiky získávání zaměstnanců. Praktická část obsahuje popis společnosti a aktuální situaci v oblasti získávání zaměstnanců. Dále je vyhodnocen průzkum mínění studentů, jehož jednotlivé části byly zaměřeny na zaměstnávání studentů, atraktivitu pozice operátora a RWE jako zaměstnavatele a hodnocení vizuálu náborové kampaně. V poslední části jsou formulovány silné a slabé stránky procesu získávání a navržena doporučení, která by napomohla k zlepšení tohoto procesu.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.
Pohled na motivaci a odměňování zaměstnanců s využitím informací manažerského účetnictví
Novotná, Kateřina ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím informací manažerského účetnictví pro motivaci a odměňování zaměstnanců. V první části jsou charakterizována specifika malých podniků, výhody a nevýhody zaměstnání v těchto podnikách. Dále jsou zde popsány nejznámější motivační teorie a jejich využití v praxi, metody používané pro odměňování a hodnocení zaměstnanců. Velká pozornost je v této části kladena na analýzu současného stavu jednotlivých oblastí ve společnosti BlueGhost.cz a zhodnocení silných a slabých míst. Na analýzu pak navazuje druhá část této práce, která obsahuje návrh možného zlepšení systému motivace a odměňování zkoumané společnosti, který by mohl zefektivnit pracovní postupy a chování zaměstnanců.
Řízení lidských zdrojů v cestovním ruchu.
Kalugina, Daria ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat, analyzovat a zhodnotit řízení lidských zdrojů v cestovním ruchu. V teoretické části jsou vysvětleny důležité kapitoly a pojmy, které budou potřeba k následné analýze. V následující praktické části je popsán, zhodnocen a zanalyzován systém školení a motivace zaměstnanců v konkrétní ruské cestovní agentuře na základě dotazníkového šetření a pohovorů. Na konci je navrženo několik opatření, která by firma mohla podniknout pro ještě větší spokojenost svých zaměstnanců. Bakalářská práce je zpracována s využitím odborné literatury, interních materiálů a vlastních zkušeností autorky, která pracovala ve vybrané společnosti.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Nedzelská, Eva ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu způsobů motivace zaměstnanců. Teoretická část je věnována jak samotnému pojmu motivace, tak i pojmům k motivaci blízkým a seznamuje s vybranými existujícími teoriemi motivace. Dále jsou součástí této práce také zaměstnanecké benefity, jejich funkce, dělení a popis nejčastěji nabízených zaměstnaneckých benefitů. Praktická část práce zkoumá motivaci zaměstnanců s využitím techniky písemného, resp. online dotazování ve společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o., resp. dalších dotazovaných zaměstnanců mimo tuto společnost. Cílem práce je tedy analyzovat motivační prostředky, zhodnotit jaký mají dopad na motivaci, pracovní výkon či spokojenost zaměstnanců.
Analýza motivačního programu ve společnosti AdFinance, s.r.o.
Rýznarová, Pavla ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Suchý, Tomáš (oponent)
Každý účastník trhu, ať už jednotlivec podnikatel či firma, hledá a snaží se vytvářet těžko napodobitelné konkurenční výhody proto, aby se odlišil od ostatních a uspěl. Doba postoupila a je stále těžší být dlouhodobě unikátní v dnešním globalizovaném světě. Určitou výhodou tedy je, že každý člověk je jedinečný, a tak má každý zaměstnavatel v ruce eso v podobě svých zaměstnanců, se kterým je zapotřebí "jen" správně naložit. Díky tomu se podíváme na ústřední komponent úspěchu podniků -- motivaci. Motivace zaměstnanců je klíčová již při samotném výběru uchazečů o místo, nadále při snaze udržovat maximální výkon zaměstnanců, zvyšování jejich produktivity, zajištění jejich loajality a spokojenosti, aby neodešli ke konkurenci, a tak je zapotřebí disponovat řádně propracovaným a vhodně nastaveným motivační programem.
Corporate Social Responsibility and Perceived Employer Attractiveness
Kumar, Adithya ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Corporate Social Responsibility (CSR) působí po několik desetiletí a rozrostla, aby zahrnovala několik oblastí v organizaci.Koncept se vydal na získat značný význam na celém světě a má dopad na různé sektory uvnitř i vně organizace. Tato práce si klade za cíl porozumět tomu, jak koncept CSR hraje roli v přitažlivosti zaměstnavatele a branding organizace v České republice. Analýzou vnímání a názory studentů sledují magisterský program a nedávné absolventy, publikace hodlá určit ty faktory, které potenciální kandidáti dávat pozor na jejich budoucích zaměstnavatelů. To také dává řadu strategických doporučení, společnostem, které chtějí nábor nových kandidátů v budoucnu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.