Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce palubního počítače pro motocykl
Rulc, Martin ; Široký, Daniel (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem a realizací Palubního počítače pro motocykl sloužícího především jako informační prvek o rychlosti a spotřebě paliva motocyklu. Základním zaměřením práce je návrh zařízení s grafickým displejem, který bude zobrazovat naměřené údaje o rychlosti motocyklu, jeho spotřebě, otáčkách motoru, napětí palubní sítě, velikosti nabíjecího proudu, teplotě motoru a okolní teplotě. Všechna naměřená data budou ukládána na paměťovou kartu. Pro pohodlné pohybování v menu zařízení bude použit dotykový displej.
Návrh otopného systému rodinného domu
Taclík, Jakub ; Štelcl, Otakar (oponent) ; Baláš, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtem tepelných ztrát rodinného domu s dvěma nadzemními podlažími, výběrem tří zdrojů tepla a navržením otopných těles na pokrytí těchto ztrát. Zároveň tato práce obsahuje výpočet spotřeby paliva na otopné období a pojednání, který z kotlů s určitým teplotním spádem je nejekonomičtější.
Návrh pohonu prototypu pro Shell Eco-marathon
Skácelík, Radek ; Klimeš, Lubomír (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V bakalářské práci je řešeno pohonné ústrojí soutěžního vozu. V úvodu jsou shrnuta pravidla soutěže. Dále jsou řešeny jízdní odpory a varianty pohonného ústrojí vozidla, jehož hlavním cílem je dosáhnout nízké spotřeby. Řešení je zaměřeno na koncept řazení rychlostí v planetovém náboji v kombinaci s užitím synchronního řemenového převodu. V konstrukci je k pohonu použit motor Honda GX25 s odstředivou spojkou a rozměr hnaného kola je 20". Řešení je znázorněno ve výkresu sestavení.
Variabilní ventilové rozvody
Věříš, Michal ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na variabilní ventilové rozvody a jejich vliv především na zážehové motory. Popisuje princip jejich funkce, vzájemné porovnání, stručnou historii a pohled na možný budoucí vývoj. Součástí práce je též simulace systému VTEC-E.
Hnací ústrojí vozidel Octavia
Pavličík, Lukáš ; Vopařil, Jan (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje hnací ústrojí vozidel Škoda Octavia, která se používala od počátku výroby tohoto vozu do současnosti. Práce má dvě hlavní části. První kapitola se zaměřuje na pohonné jednotky. Každý motor je stručně popsán. Ve druhé části jsou popsány všechny mechanické a automatické převodovky.
Matematické modelování spotřeby paliva vozidla
Dražka, Jan ; Novotný, Jan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá modelováním pohybu a spotřeby paliva automobilu s využitím reálných dat. Práce obsahuje jak přípravu vstupních dat do vhodné matematické formy, tak sestavení celkového matematického simulačního modelu. Hlavním cílem práce je porovnání vybraných jízdních režimů automobilu z hlediska spotřeby paliva a jejich optimalizace. Simulační model je naprogramován v prostředí MATLAB a v programu GAMS, ve kterém jsou využity vybrané optimalizační algoritmy.
Letecké motory pro letouny do 2000 kg
Loutocký, Jiří ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce byla vytvořena jako databáze certifikovaných leteckých motorů pro letouny o váze 450 - 2000 kg. Je rozdělena do několika částí zabývajících se různým pojetím zpracování. V první části jsou uvedeni přední světoví výrobci a popis jimi vyráběných motorů. Druhá část grafickou formou rozděluje všechny nalezené motory vybraných výrobců podle způsobu dopravy paliva do spalovacího prostoru a plnicího tlaku. Třetí část porovnává motory řádově stejného výkonu (kategorie 100, 200 a 300 koňských sil). A to jak formou tabulky, tak graficky. Poslední úsek je věnován výběru nejvhodnějšího motoru podle zvoleného kritéria. Tím byl řádový výkon dle rozdělení v třetí části.
Vliv připojení nesených strojů v tříbodovém závěsu na výstupní parametry traktorových souprav
Kopecký, Petr
V literární části diplomové práce je zhotoven stručný přehled současného stavu v konstrukci traktorů, se zaměřením na prvky, které vedou ke snižování spotřeby paliva. Praktická část je postavena na základě realizovaného měření. Cílem měření bylo dokázat vliv seřízení tříbodového závěsu na výstupní parametry orebních souprav, které byly tvořeny traktorem Zetor Forterra 140 HSX a pluhy Kverneland 150 B (nesený) a Kverneland PN 100 (polonesený). Podstatou měření bylo postupné zkracování horního táhla tříbodového závěsu, kdy s jeho zkracováním se zároveň zvyšovala síla v horním táhle tříbodového závěsu, která byla snímána tenzometrem Hotinger U2A. V případě neseného pluhu bylo dokázáno, že zkrácením horního táhla vzroste síla, čímž je část tíhy pluhu přenesena na zadní kola traktoru. Výsledkem je pokles prokluzu kol a současně snížení spotřeby paliva.
Technicko-ekonomické hodnocení traktorových dopravních souprav
Vacek, Pavel
Diplomová práce se zabývá technicko ekonomickým hodnocením traktorových dopravních souprav. V první části je uveden současný stav v konstrukci traktorů, s podrobnějším popisem konstrukčních prvků traktorů NewHolland T7050 PowerCommand a AutoCommand. V druhé části je zpracována metodika laboratorního měření a jeho následné vyhodnocení. Třetí část se zabývá terénním měřením, kde je nejprve popsán profil zkušební tratě a metodika měření. Poté byla naměřená data tabulkově a graficky zpracována a na závěr vyhodnocena. Z hodnocení dat vyplývá, které převodové ústrojí je na dopravu vhodnější. Dále také jaká souprava při daných podmínkách dosáhla nejlepších výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.