Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Application for displaying cartographic data in web environment
Duchovič, Adam ; Janovič, Filip (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
This thesis deals with designing application for displaying cartographic data and its implementation to the web environment. The goal was to design an application which will be independent on platform. Introduction provides basic information about the Java programming language, next chapter introduces to the applied developing environment. Then the thesis deals with an option of dividing the solution on two possibilities and the concept of displaying cartographic data. Further is described design procedure of programming application with its implementation to the web environment. Modularity of this application was ensured during its realization. In the conclusion the process of developing application is resumed and both of the solutions are compared.
Soubor programů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů
Riško, Miroslav ; Číka, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom mojej diplomovej práce je vytvorenie programov, ktoré budú slúžiť ako podpora vo výučbe. Práca je rozdelená na dve časti - teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sa budem zaoberať} teóriou potrebnou k vypracovaniu tejto práce. V praktickej časti bude opísaná samotná funkcionalita vytvorených appletov
Soubor programů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů
Riško, Miroslav ; Číka, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom mojej diplomovej práce je vytvorenie programov, ktoré budú slúžiť ako podpora vo výučbe. Práca je rozdelená na dve časti - teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sa budem zaoberať} teóriou potrebnou k vypracovaniu tejto práce. V praktickej časti bude opísaná samotná funkcionalita vytvorených appletov
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 2D počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V teto diplomove prace se budeme zabyvat popisem zakladnich vlastnosti pocitacovych krivek a jejich praktickou pouzitelnosti. Vysvetlime si, jak lze krivky chapat obecne, co to jsou polynomialni krivky a zpusoby napojovani. Pote se zamerime na popis Bezierovych krivek, hlavne pak na Bezierovy kubiky. Podrobneji probereme nektere stezejni algo- ritmy, ktere se pouzivaji pro vykreslovani techto krivek na pocitacich, a ukazeme si jejich praktickou implementaci. Pote probereme neuniformni racionalni B-spline krivky a De Booruv algoritmus. Nakonec projdeme tematem rasterizace usecky, silne cary, kruznice a elipsy. Cilem diplomove prace je vytvoreni nekolika interaktivnich appletu, simulujicich algoritmy pro rasterizaci a vykresleni krivek probirane v teoreticke casti. Tyto applety napomuzou snazsimu pochopeni teoretickych poznatku a zefektivni vyuku.
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 2D počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V teto diplomove prace se budeme zabyvat popisem zakladnich vlastnosti pocitacovych krivek a jejich praktickou pouzitelnosti. Vysvetlime si, jak lze krivky chapat obecne, co to jsou polynomialni krivky a zpusoby napojovani. Pote se zamerime na popis Bezierovych krivek, hlavne pak na Bezierovy kubiky. Podrobneji probereme nektere stezejni algo- ritmy, ktere se pouzivaji pro vykreslovani techto krivek na pocitacich, a ukazeme si jejich praktickou implementaci. Pote probereme neuniformni racionalni B-spline krivky a De Booruv algoritmus. Nakonec projdeme tematem rasterizace usecky, silne cary, kruznice a elipsy. Cilem diplomove prace je vytvoreni nekolika interaktivnich appletu, simulujicich algoritmy pro rasterizaci a vykresleni krivek probirane v teoreticke casti. Tyto applety napomuzou snazsimu pochopeni teoretickych poznatku a zefektivni vyuku.
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky
Balusek, Radim ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky. Úvod práce je věnován obecné teorii křivek a ploch a jejich matematickým popisem. Podrobněji jsou rozebrána témata Geometrická transformace, Perspektivní promítání a Parametrický způsob zápisu plochy. Navazující kapitola se zabývá problematikou vizualizace prostorových objektů v programovém prostředí Java. V praktické části je popsána implementace jednotlivých appletů. K vlastní realizaci interaktivních pomůcek byl použit jazyk Java, který využívá knihovní funkce JOGL. Cílem diplomové práce je vytvoření souboru interaktivních appletů z oblasti počítačové grafiky. Tyto applety budou umístěny na stránkách fakulty a budou sloužit studentům VUT v Brně ke zkvalitnění výuky.
Multiaplikační čipové karty
Meluzín, Ivo ; Malina, Lukáš (oponent) ; Sobotka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je nejprve popsat možnosti širokého využití čipových karet v odvětvích běžného života. Je nutné následně zmínit hardwarové a softwarové vybavení chytrých čipových karet, jejich komunikaci s terminálem a datové zabezpečení. Zaměříme se v dalším pokračování práce na prostředí Java Card, ve kterém se pokusíme vyzkoušet dvě aplikace, pro elektronickou peněženku a kontrolu identifikace uživatele s PIN. Na základě tohoto je třeba zmínit multiaplikační pravidla sdílení dat a objektů kartou. V závěru je nutné zaměřit se na možnosti vzájemného ovlivňování a také zabezpečení proti útoku z vnějšku i budoucí využití technologie.
Interaktivní Java applet pro 3D vizualizaci optického disku oka
Šikl, Jaroslav ; Kolář, Radim (oponent) ; Peter, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací interaktivního Java appletu pro 3D vizualizaci topografie optického disku oka. Primárním účelem 3D vizualizace je oftalmologie a to především při diagnostice zeleného zákalu – glaukomu. Program může sekundárně sloužit i jako názorná pomůcka, pomocí níž je možné prakticky se seznamovat s transformací 2D obrazu na 3D model a s vlivem úprav a nastavování jednotlivých parametrů na vykreslování tohoto modelu ve 3D prostoru. V práci jsou navrženy dvě verze appletu, které byly vytvořeny ve vývojovém prostředí NetBeans verze 5.5, a jejich finální realizace je provedena jako aplikace typu .html, pracující v okně webového prohlížeče s vhodnou mírou uživatelské interaktivity. První verzí realizovaného appletu je jednoduchá intuitivní aplikace, v níž jsou přednastaveny některé parametry zobrazení tak, že po načtení obrázku je automaticky vykreslen 3D model. Applet následně dovoluje nastavovat u tohoto zobrazení velikost, 3D hloubku zobrazení, vyhlazení hran povrchu a možnost volby zobrazení šedotónového, nebo barevného obrázku. Druhá verze realizovaného appletu je rozšířením prvního appletu o možnost zobrazení os x, y, z ve 3D prostoru, vykreslování povrchu 3D modelu pomocí jednotlivých bodů v prostoru, čar nebo sítě, nebo osvětlení jeho povrchu. Software byl otestován na dostupných topografických datech pořízených přístrojem HRT a součástí jsou tedy i ukázky dosažených výsledků. Práce obsahuje také technickou a uživatelskou dokumentaci.
Implementace moderních hašovacích funkcí
Trbušek, Pavel ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Stančík, Peter (vedoucí práce)
V diplomové práci jsou analyzovány moderní hašovací funkce. V první části práce jsou uvedeny požadavky na tyto funkce a stručně nastíněny některé typy útoků. Druhá část je zaměřena na specikaci hašovací funkce Skein, která patří mezi kandidáty na nový standard SHA-3, a na popis platformy JCOP, na které je funkce implementována. V poslední části práce jsou rozebrána problematická místa implementace a zhodnocení zvoleného řešení.
Lesson Activity Toolkit v Smart Notebook pro interaktivní tabule
HAJDUCH, Petr
Lesson Activity toolkit je kolekce miniaplikací (appletů) v softwaru Smart Notebook. Ty slouží pro vytváření výukových materiálů s použitím interaktivní tabule. Jedná se o flashové aplikace, které je možné naplnit vlastním obsahem. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou těchto aplikací. Bude zkoumat, jak jsou tyto aktivity využívány v současné výuce, jak se s nimi dá pracovat, a který modul naopak v galerii chybí a mohl by jí vhodně rozšířit. Dále se zabývá možností vytváření a překladu těchto modulů a jejich implementací do prostředí programu Smart Notebook.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.