Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,264 záznamů.  začátekpředchozí591 - 600dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobile Chat for Communication between the Athlete and the Coach
Zaukolec, Jakub ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that serves to facilitate work of coaches to communicate with their athletes and clients. It is a mobile chat with which coaches are able to provide adequate feedback to their athletes during training. Beginners in area of exercising are able to better understand how to perform each exercise and how they can minimize mistakes during exercising. The application also provides them to store data about their trainings, so they have all the necessary informations in one place, where they can be found very easily.
Mobile Application for Taking and Evaluating Photos during Sports Training
Čásar, Jozef ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to design and create mobile application for sportsmen and trainners. Its essence is to take a photo of any exercise during training, the option to compare photos with referential photo of exercise and send it to the coach. Simultaneously, the application for the trainer allows the trainer to rate photo and send feedback to sportman. The application is implemented for Android using React Native and Firebase for storing data. The result is the application, which complements a number of existing mobile sports applications, using new functionality. The benefit of this work is its real use for acquiring the habits of proper exercise technique in amateur athletes or more demanding exercises in advanced athletes.
Pandemic - Hra pro více hráčů v promítané rozšířené realitě
Januška, Filip ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť spoločenskú hru pre dotykový projektor Hachi Infinite M1. Vytvorená hra je adaptáciou klasickej stolnej hry Pandemic rozšírenou o rôzne nové herné mechanizmy, ktoré vhodne využívajú výhody digitálnej verzie. Aplikácia bola implementovaná v hernom engine Unity pre Android zariadenia. Práca sa venuje téme rozšírenej reality a možnostiam jej využitia v rôznych oblastiach, medzi ktoré patrí aj herný priemysel.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Mobilní aplikace pro správu transakcí s kryptoměnami
Bobčík, Pavel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, jež má sloužit uživateli jako pomocný nástroj při obchodování s kryptoměnami. Aplikace tedy cílí na uživatele, kteří se zapojují do zmíněných obchodů. Uživatel má možnost evidovat své transakce typu nákup, prodej nebo směna. Aplikace pracuje se základními informacemi jako je množství, cena a název kryptoměny a datum pořízení. Na základě těchto informací provede patřičné výpočty pro správné uspořádání dle FIFO fronty. Transakce mohou být nadále upravovány. Získané informace jsou následně zpracovány. Uživatel má možnost vygenerovat PDF soubor, který slouží jako přehled jeho obchodování za zvolené daňové období. Rovněž si může zobrazit přehled vlastněných, respektive evidovaných, kryptoměn. Vzhled aplikace byl konzultován a upravován s potenciálními uživateli s cílem dosažení maximálního uživatelského prožitku a jednoduché orientace. Některé postřehy slouží jako možnosti dalšího vývoje aplikace.
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Vývoj software pro zpracování výsledků vizuálního pozorování meteorů
Barča, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Drga, Jozef (vedoucí práce)
Cieľom práce bolo navrhnúť a vytvoriť aplikáciu pre spracovanie výsledkov vizuálneho pozorovania meteorov. Toho bolo dosiahnuté, výsledkom je aplikácia určená pre platformu Android, ktorá je zverejnená na službe Google Play. Aplikácia IMO je implementovaná za pomoci rámcov Spring Boot a Ionic. Ako úložisko pre dáta je použitá databáza PostgreSQL. 
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Pohrebniak, Yehor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a návrh systému pomocí metod zpracování dat z inerciálních měřících jednotek mobilního zařízení a videa z kamery chytrého telefonu. Praktická část je zaměřena na implementaci mobilní aplikace, která získá data ze senzorů pohybu a provede posun mapy. 
Asset Administration Shell pro operátora
Houdek, Vojtěch ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem AAS (asset Administration shell), tedy prvkem průmyslu 4.0. První polovina práce je tvořena teoretickým rozborem pojmu AAS a jeho aktivní a pasivní částí. Druhá polovina je věnována praktickému navrhu a implementace AAS pro operátora. Je zde řešena implementace komunikační architektury a volba vhodného Hardwaru pro AAS. Výsledná realizace se zabývá programováním aktivní a pasivní částí AAS v C/C++ a mobilní aplikací v Android Studiu za pomocí programovacího jazyka Kotlin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,264 záznamů.   začátekpředchozí591 - 600dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.