Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poliklinika
Dawid, Lukáš ; Hazucha, Juraj (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší bezbariérovou novostavbu zdravotnického zařízení – polikliniky se 14 lékařskými pracovišti. Objekt má tři nadzemní a jedno podzemní podlaží. Budova je zastřešena plochou střechou. Stavba polikliniky je založena na základových pasech a nosnou konstrukci tvoří vápenopískové cihly. Vodorovné nosné konstrukce jsou řešeny jako železobetonové monolitické a stejně tak i vnitřní schodiště. Budova je navržena v koncepci pasivního stavitelství – má kompaktní tvar, silnou vrstvu izolace a vzduchotěsnou obálku. Hlavní prosklená fasáda je orientována na jih. Jsou použity technologie zpětného získávání tepla rekuperací vzduchu a tepelného čerpadla k vytápění. Zdravotnické zařízení splňuje platnou legislativu.
Teplovzdušné vytápění a chlazení rodinného domu
Rodková, Daniela ; Kašpar, Antonín (oponent) ; Šikula, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší optimalizaci vnitřního mikroklima rodinného domu, ke kterému je přidružena soukromá bazénová hala. V rodinném domě je navržena vzduchotechnika pro hygienickou výměnu vzduchu, chladivový systém pro odvedení tepelné zátěže v letním období a pro pokrytí tepelných ztrát v období zimním. V soukromé bazénové hale je navržena vzduchotechnika pro odvlhčení a teplovzdušné vytápění bazénové haly. Jako doplněk je ve vybraných místnostech celého objektu navrženo podlahové vytápění. Zdroj tepla pro podlahové vytápění a ohřev TV je zde řešen novou technologií, která je, oproti klasickým kotlům, šetrná k životnímu prostředí prostřednictvím snížení emisí CO2.
Cars Electric Drivetrain
Guráň, Radoslav ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
This bachelor`s thesis is a specialized research, focused on electric drive units of personal vehicles. The thesis is divided into seven main parts. The first part deals with alternative fuels. The second part divides electric drive units into various sections and describes the history of an electric vehicle. The third section focuses on electric vehicles with a battery and analyzes electric motors and energetic power banks. The fourth and fifth part of the thesis focuses on electric vehicles with fuel cells and vehicles with a hybrid drive. The sixth chapter is devoted to the developing trends. The last section discusses the ecology of vehicles with an electric drive.
Řídicí jednotka větrání s rádiovou synchronizací času
Barták, Jiří ; Šimek, Václav (oponent) ; Tříska, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření řídící jednotky větrání, která si  synchronizuje čas skrze rádiový signál. Řízení probíhá na základě naměřených rosných bodů na obou stranách obvodové zdi. Nejdůležitější části jsou mikrokontrolér MC9S08DZ60, senzor SHT11 a přijímač signálu DCF77. K vytvořené řídící jednotce je možnost připojit SD kartu, na kterou jsou ukládány data. S kartou se pracuje na úrovni souborového systému. Řídící jednotka je také napojena na USB konektor, skrze který je možné komunikovat s počítačem. Při vývoji firmware jednoty jsem využil principů dekompozice a nejprve se věnoval jednotlivým podproblémům (komunikace mezi mikrokontroléry, USB komunikace, měření veličin senzorem SHT11 a získávání časové informace ze signálu DCF77). Spojením těchto modulů napsaných v jazyce C vznikl program pro řídící jednotku. Ke komunikaci s řídící jednotkou a zpracování naměřených hodnot byla vyvinuta PC aplikace v jazyce Java. Přínos řešení bude možné zhodnotit až po dlouhodobějším pozorování.
Rekuperace energie u HPV
Bittner, Ivo ; Vorel, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komplexním studiem a návrhem rekuperační soustavy silničního vozidla poháněného lidskou silou. Obsahuje přehled různých typů rekuperačních prostředků, jejich vlastnosti, výhody, nevýhody a použitelnost při konstrukci takového vozidla.
Rekuperace energie u HPV
Bittner, Ivo ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komplexním studiem a návrhem rekuperační soustavy silničního vozidla poháněného lidskou silou. Obsahuje přehled různých typů rekuperačních prostředků, jejich vlastnosti, výhody, nevýhody a použitelnost při konstrukci takového vozidla.
Systémy pro rekuperaci kinetické energie automobilů
Hapala, Miroslav ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS), která se získá při brzdění, v osobních a sportovních automobilech. V první části popisuje jednotlivé druhy systémů, jejich funkci a akumulaci energie. Ve druhé části jsou uvedeny některé příklady použití v osobní dopravě a v motosportu. V závěru jsou shrnuty jejich výhody a nevýhody a jejich přínos do budoucnosti ekologie automobilového provozu.
Systémy pro rekuperaci kinetické energie automobilů
Hapala, Miroslav ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS), která se získá při brzdění, v osobních a sportovních automobilech. V první části popisuje jednotlivé druhy systémů, jejich funkci a akumulaci energie. Ve druhé části jsou uvedeny některé příklady použití v osobní dopravě a v motosportu. V závěru jsou shrnuty jejich výhody a nevýhody a jejich přínos do budoucnosti ekologie automobilového provozu.
Alternativní a hybridní pohony automobilů
Trněný, Pavel ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá alternativními palivy pro spalovací motory, hybridními pohony automobilů a v neposlední řadě také elektromobily. Vytváří přehled v současné době používaných alternativních technologií pohonů automobilu.
Tlumič jako zdroj elektrické energie
Maťaš, Marek ; Vetiška, Jan (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností generování elektrické energie, za použití lineárního generátoru v automobilu, s tím, že lineární generátor je použit místo tlumiče a zastává jeho funkci. Následně je použit základní model tlumiče, který je buzen sinusovým signálem, ze kterého budou vycházet základní simulace tlumení a výkonu. Poté bude provedena simulace tlumiče, s již danými parametry poměrného útlumu, hmotnosti vozidla a reálným modelem vozovky. Je provedeno řízení za užití PID regulátoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.