Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie chování konstrukcí dřevěných lávek
Vitásková, Petra ; Brdečko, Luděk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie chování konstrukcí dřevěných lávek“ se zabývá statickými modely dřevěných mostů a lávek. Práci tvoří především studie chování historického dřevěného mostu v obci Černvír na Vysočině. Na základě skutečné konstrukce je vytvořen prostorový prutový model. Dále jsou navrženy dvě soudobé alternativy řešení dřevěné kryté lávky. Jednotlivé konstrukční prvky jsou posouzeny vzhledem k platným normám. Pro analýzu modelů byl použit MKP program SCIA Engineer 2012.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh předpjatého komorového mostu
Hofírek, Radovan ; Jurík, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním nížinného údolí a Doľanského potoka na slovenské dálnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov. Byly vypracovány čtyři varianty mostů. Jako nejvhodnější byla vybrána varianta s monolitickým dodatečně předpjatým jednokomorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podepřeny prefabrikovanými vzpěrami. Výstavba mostu proběhne na výsuvné skruži. Na tuto variantu byl vypracován statický posudek dle evropských norem. Návrh zatížení je proveden dle ČSN EN 1991-2 - Zatížení mostů dopravou a dimenzování dle ČSN EN 1992-2 - Navrhování betonových konstrukcí - Betonové mosty - Navrhování a podrobná pravidla. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer 10.1 a Midas Civil.
Půdorysně zakřivená oblouková lávka pro pěší
Trenz, Jan ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Náplní práce je navrhnout zakřivenou obloukovou lávku. Hlavní nosnou konstrukci tvoří spřažená mostovka podepřená ocelovým obloukem. Důraz je kladen na nalezení optimálních tvaru oblouku a průřezů prvků. Lávka je posouzena dle teorie mezních stavů.
Vícepodlažní administrativní budova ve Zlíně
Bílek, Tomáš ; Sýkora, Karel (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Návrh nové ocelové nosné konstrukce administrativní budovy ve Zlíně. Budova se skládá ze tří částí. Konstrukce části A je tvořena třemi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou nadzemních podlažích. Konstrukce části B je tvořena dvěmi poli v příčném směru a třemi poli v podélném směru, o šesti (5) nadzemních podlažích. Konstrukce části C je tvořena dvěmi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou (3, 4) nadzemních podlažích. V obou směrech ve všech částech budovy je osová vzdálenost sloupů ve všech polích 6,0 metrů. Konstrukční výška všech podlaží je 3,5 metrů. Návrh tvaru a rozměrů konstrukce. Stálé, užitné, klimatické zatížení. Výpočet vnitřních sil a dimenzování hlavních nosných prvků pro tři varianty konstrukčního systému. Porovnání variant. Statický výpočet, výkresová dokumentace pro vybranou variantu. Výrobní výkres části budovy.
Objekt pro administrativmí a logistické účely
Navrátil, Ondřej ; Ing. Michal Štrba. Ph.D. (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Jedná se o návrh ocelové nosné konstrukce jednopodlažního halového objektu obdélníkového půdorysu 60 x 80 m, světlou výškou 10 m a celkovou výškou 13,3 m. V přední části je po celé šířce navržena dvoupatrová skeletová konstrukce zasahující 16m dovnitř haly. Skelet má od 2. nadzemního podlaží konzolově vyloženou čelní část, jež o 2m přesahuje půdorys haly a na pravé straně je zakončena předsazenou válcovou konstrukcí o poloměru 8,6 m, která tak zakrývá pravý přední roh objektu. Válcová konstrukce je po svém obvodu vzdálena max. 3,6 m od půdorysu haly a je podepřena sloupy. Obě lodě mají sedlovou střechu se sklonem 8%, okapová hrana je ve výšce 11,6 m, hřeben pak ve výšce 12,8. Stěny jsou po obvodě zakončeny vodorovnou atikou ve výšce 13,3m. Návrh tvarů a rozměrů konstrukce, specifikace zatížení – stálé, užitné, klimatické. Výpočet vnitřních sil a následné dimenzování hlavních nosných prvků a vybraných detailů. Vypracování výkresové dokumentace (dispozice, výrobní výkres vazníku, kotevní plán, detaily určené vedoucím práce).
Celní sklad v Uherském Brodě
Šotkovský, Jakub ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce bylo vypracovat návrh a posoudit ocelovou konstrukci celního skladu v Uherském Brodě. Jedná se o jednolodní halu se sedlovou střechou s půdorysnými rozměry 30 x 42 m a výškou 8 m. Sklon střešní roviny je 7,595 °. Hlavní nosný konstrukční systém haly tvoří 8 příčných rámových vazeb. Hala je opláštěna sendvičovými izolačními panely Kingspan. Celá ocelová konstrukce je z oceli S 235.
Statická a modální analýza mostní konstrukce
Turková, Martina ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předkládaná práce vychází ze statického výpočtu firmy Dopravoprojekt Ostrava spol. s.r.o., který byl použit pro dimenzování šikmého mostu ev. č. 433 27–3, v Popůvkách, okres Přerov. Prutový model, vytažený ze statického výpočtu a řešený softwarem Nexis 32, sloužil jako podklad. Cílem práce bylo sestrojit identický prutový model, zpřesňující deskostěnový model a provést statickou a modální analýzu. Veškeré kalkulace byly počítány v programu Dlubal RFEM 5.01.
Posouzení trámového mostu ve Valticích
Zatloukal, Lukáš ; Nečas, Radim (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením trámové mostní konstrukce. Náplní práce je vytvořit prutový, rámový model konstrukce ve výpočetním programu. Rozpočítat zatížení na jednotlivé pruty modelu a umístit ho na kritická místa konstrukce tak, aby vyvolalo maximální ohybové momenty. Analýzou vnitřních sil z výstupu z výpočetního programu a ohybové únosnosti průřezu určit maximální možné nahodilé zatížení, které je konstrukce schopna ve stávajícím stavu přenést.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Tichavská, Andrea ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní práce je návrh lávky pro pěší podporované kabely. Konstrukci lávky tvoří betonová mostovka podporovaná externími kabely. Přenos předpětí je realizován pomocí ocelových konstrukčních prvků. Hlavním cílem projektu je navržení předpjaté betonové nosné konstrukce. Fáze výstavby nebudou řešeny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.