Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5,676 záznamů.  začátekpředchozí5669 - 5676  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.35 vteřin. 

Rozvoj osobnosti předškolního věku metodami dramatické výchovy
Hurtová, Pavlína ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá využitím metod dramatické výchovy v systému předškolního vzdělávání. Snaží se najít rozdíly mezi mateřskou školou, ve které se metody dramatické výchovy aktivně uplatňují a jsou klíčovou vzdělávací metodou a mateřskou školou, ve které se tyto metody nevyužívají vůbec. Poukazuje i na rozdíly v sociální vyspělosti dětí, které s metodami dramatické výchovy mají osobní zkušenost a dětí, které dosud tuto zkušenost neměly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Jazyková škola a mateřská anglická škola v Horních Heršpicích
Vlček, Petr ; Blažek, Petr (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je projekt školního zařízení, přesněji jazykové školy a mateřské anglické školy. Jedná se novostavbu navrženou na rovinné parcele č. 873/21 v k.ú. Horní Heršpice, v okrajové části města Brna. Jazyková škola je určena pro výúku cizích jazyků, s navrženou celkovou kapacitou 41 studentů. Mateřská škola slouží pro výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku a byla navržena celkem pro 40 dětí. Objekt byl navržen obdelníkových tvarů, jako dvoupodlažní, nepodsklepená, zděná budova. Jednotlivé provozy jazykové a mateřské školy byly navrženy s ohledem na minimální křížení. Ve druhém patře byly umístěny pouze kancelářské prostory pro vedení školy. Stavba byla navržena z vápenopískových cihel KM Beta, zateplena certifikovaným systémem ETICS, stropní konstrukce je z keramickobetonových panelů. Střešní konstrukce nad většinou půdorysu tvoří dvouplášťové ploché střechy, dále je navržena jednoplášťová plochá zelená střecha.

Mateřská škola
Přibyl, Jan ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je dokumentace pro provedení stavby mateřské školy v Pacově. Objekt je navržen dvoupodlažní se stěnovým systémem z keramických dutinových tvarovek a stropní konstrukcí z předpjatých stropních panelů. V objektu jsou 4 oddělení, každé pro 20 dětí, společenský sál, kuchyně, technické a administrativní zázemí. Střecha je řešena jako jednoplášťová plochá. Objekt je opatřen provětrávanou fasádou z barevných hliníkových lamel. Pro zajištění zdravého prostředí je navrženo nucené větrání.

Mateřská škola
Bartolčicová, Alice ; Pospíšil, Jaroslav (oponent) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší návrh a řešení objektu pro vzdělání a výchovu dětí předškolního věku. Jedná se o novostavbu mateřské školy v obci Želetice u Znojma, která sestává ze dvou oddělení, každé pro 20 dětí. Celý objekt je dělen do několika zón - dětská oddělení, komunikační zóna, administrativní zóna a hospodářská zóna. Objekt je řešen jako jednopodlažní zděná stavba a půdorys odpovídá tvaru L. Stropy tvoří předpjaté panely Spiroll a zastřešení je provedeno jednoplášťovou plochou střechou.

Mateřská škola Barevný svět
Žižková, Martina ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem zadání diplomové práce bylo navrhnout mateřskou školu. Mateřská škola je navržena pro 72 dětí, umístěna na parcele č. 899/2 v Brně, městská část Žebětín. Jedná se o jednopodlažní, samostatně stojící nepodsklepený objekt. Vstupní a příjezdová komunikace je umístěna na severní straně pozemku. Přilehlý terén je mírně svažitý. Nosná konstrukce je navržena ze systému Porotherm. Objekt je zastřešen plochou střechou. Provoz tvoří tři oddělení, zázemí pro učitelky, komunikační prostory a technické zázemí.

Středisko volného času Kostka
Křenková, Romana ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je novostavba školního zařízení Střediska volného času Kostka. SVČ je samostatně stojící objekt na mírně svažitém pozemku, se dvěma nadzemními podlažími. Objekt není podsklepen. SVČ se nachází vedle mateřské školy a základní školy. Dispozičně zahrnuje objekt 11 učeben a je navržen pro 163 dětí. Obvodové, vnitřní nosné i nenosné stěny jsou navrženy z cihelných bloků. Stropy jsou tvořeny pomocí předpjatých stropních panelů. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou a pochozí intenzivní zelenou střechou.

Středisko volného času pro děti a mládež v Havířově
Hermannová, Zdeňka ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je projekt čtyřpodlažního podsklepeného střediska volného času pro děti a mládež v Havířově- Městě. Dům bude sloužit pro výuku výtvarné a dramatické výchovy, keramiky a přírodních věd. Ve sklepě se nacházejí 4 krytá parkovací stání, technická místnost, strojovna výtahu, kotelna, sklad nábytku, dílna se sociálním zařízením pro údržbáře a místnost pro odkládání kol. V prvním podlaží se nachází administrativní zázemí budovy- kanceláře ředitele, zástupce ředitele a výchovného poradce, zasedací místnost a kuchyňka. Dále je zde sociální zázemí jak pro zaměstnance, tak pro návštěvníky, vrátnice a místnost čekárny pro rodiče a děti. Druhé podlaží zahrnuje učebny pro výuku výtvarné výchovy a keramiky s přilehlým skladem, sociální zázemí a kabinet vyučujících. Ve třetím nadzemním podlaží jsou sály pro dramatickou výchovu s přilehlými sklady, kabinet vyučujících, šatny a hygienické zařízení. Ve čtvrtém nadzemním podlaží jsou umístěny prostory pro výuku přírodovědy, související sklady, kabinet a terasa. Komunikační prostor mezi podlažími tvoří dvě schodiště, jedno tříramenné, v prostoru jehož zrcadla je umístěn výtah a druhé dvojramenné. Objekt je zastřešen plochou střechou. Projekt byl zpracován v programu ArchiCAD. Při zpracování byl kladen důraz na správní dispoziční a architektonické řešení a bezpečné užívání stavby.

Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let
Martinec, Lukáš ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Gabriela, Gabriela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá institucemi pro trávení volného času mládeže do 18 let. Konkrétně je zaměřena na vybranou instituci zabývající se daným tématem. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny obecné pojmy a poznatky, které se týkají problematiky volného času, dětí a mládeže, neziskových organizací a nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Teoretická část je vypracována na základě studia odborných pramenů sloužících k pochopení dané problematiky. Praktická část je zpracována na základě provedeného výzkumného šetření zaměřeného na analýzu činností v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež Ponorka ve Žďáře nad Sázavou. Výzkumné šetření je provedeno metodou analýzy institucí podle Bronislawa Malinowského za účelem ověření stanovené hypotézy. Na praktickou část navazuje zhodnocení výsledků a doporučení, kde jsou uvedeny případné nedostatky zkoumané instituce a návrhy možných řešení vedoucí k jejich odstranění či alespoň zmírnění. Cílem diplomové práce je zhodnotit vybranou instituci pro trávení volného času mládeže do 18 let a posoudit, zda splňuje svůj veřejný účel a poslání.