Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí538 - 542  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Bednářová, Zuzana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Vitovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.
Netradiční metody v řízení hotelu 21. století
Tomandlová, Lenka ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Popis řizení hotelu dle teoretických pouček v porovnání s praxí.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.
Úloha spolupráce v činnosti podniku cestovního ruchu ve vztahu ke specializaci vybraného podniku
Karkoš, Jaroslav ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Eva (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá luxusním pěti-hvězdičkovým hotelem Radisson SAS Alcron. Jejím cílem je analyzovat úroveň spolupráce hotelu, navrhnout eventuální opatření k jejímu zlepšení a dále nalézt nevyužité možnosti spolupráce, které by hotel mohl aplikovat do svých podnikatelských aktivit. Záměrem práce je též posoudit do jaké míry je spolupráce ovlivňována specializací. Celá práce je pak členěna do 5 kapitol, přičemž každá z nich se zabývá spoluprací na jiné úrovni, počínaje mezinárodní, přes národní a regionální spolupráci v cestovním ruchu, a konče analýzou spolupráce hotelu.
Marketing hotelu Mövenpick
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Veselý, Pavel (oponent)
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí538 - 542  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.