|
Podnikatelský plán
Šípová, Markéta Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrubý, Petr (oponent)
Teoretická část obsahuje definice podnikání a základní východiska pro podnikání, strategické, marketingové plánování a vzorový podnikatelský plán. Aplikační část se zaměřuje na založení podniku, popis podniku a jeho strategii. Dále obsahuje analýzu prostředí, marketingový plán a finanční plán.
|
|
Podnikatelský plán společnosti BESICO Services, s. r. o.
Exnerová, Petra ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat důležitost podnikatelského plánu a jeho strukturu a zároveň aplikovat tvorbu podnikatelského plánu na existující společnost. Teoretická část popisuje důležitost podnikatelského plánu, proces přípravy, zásady zpracování, jeho strukturu a doporučení jak ho prezentovat před investorem. V praktické části je na základě poznatků z teoretické části sestaven podnikatelský plán existující společnosti BESICO Services, s. r. o. a zhodnocena celková situace této společnosti.
|
| |
| |
|
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
|
|
Strategická analýza firmy
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.
|
|
Strategická analýza Severočeských dolů, a.s.
Bucifalová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato bakalářská práce se týká zpracování strategické analýzy minulého vývoje a současné strategické pozice společnosti Severočeské doly, a.s. na trhu s hnědým uhlím v České republice pro formulaci závěru o dlouhodobé strategii společnosti. Pro vyvození závěru jsem použila několik metod pro interní a externí analýzu prostředí, které byly teoreticky popsány v první části práce. V praktické části jsou jednotlivé metody aplikovány na společnost a následně jsou zmíněny závěry z jednotlivých analýz.
|
|
Strategická analýza firmy ZAK Praha
Zoubková, Hana ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Vainerová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provedení strategické analýzy živnostenského podnikání fyzické osoby. Aplikací teoretického aparátu se odhalují příležitosti a hrozby vyplývající pro analyzovanou firmu z jejího okolí a také silné a slabé stránky firmy samotné. Syntéza nejvýznamnějších poznatků formou SWOT analýzy je pak východiskem pro strategická doporučení firmě.
|
|
Strategická analýza společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o.
Pavlíčková, Jana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Teoreticko-metodologická část: pojem strategický management, strategie, strategická analýza externího a interního prostředí, druhy strategie. Mezi strategie interního prostředí patří: Analýza zdrojů specifických příležitostí, Klíčové faktory úspěchu, Určení strategických alternativ, SWOT analýza, Portfolio analýza, SPACE analýza. Mezi analýzy externího prostředí patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, Analýza konkurenčního prostředí, Analýza portfolia a služeb, Postup při segmentaci trhu, Analýza atraktivity odvětví. Prakticko-aplikační část: PEST analýza, Analýza konkurenčního prostředí. Ostatní analýzy, návrh strategie a implementace strategie nejsou součástí diplomové práce z důvodu přání společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o. nezveřejňovat interní informace.
|
| |