Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatické stahování dat z internetu pro trénování rozpoznávačů
Jeřábek, Jan ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro usnadnění stahování audio dat z internetu pro trénování rozpoznávačů. Zabývá se výběrem vhodného zdroje dat a rozborem možností vyhledávání a stahování z vybraného média. Na těchto základech pak rozebírá výběr vhodých nástrojů a knihoven. Součástí je i rozbor implementace, zaměřený na popis klíčových části aplikace. Na závěr jsou shrnuty dosažené výsledky a návrhy na další rozšíření.
Knihovna pro ovládání IP kamer
Schmied, Jan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Luža, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, která umožní ovládání IP kamer a přijímat multimediální streamy. V práci jsou nejprve stručně představena standardní rozhraní IP kamer a detailně popsáno rozhraní VAPIX. Na tomto rozhraní jsou také demonstrovány ukázky. V praktické části se zabývá návrhem a implementací knihovny s využitím knihoven z FFmpeg a cURL. V závěru je provedeno měření, které zobrazuje výkonnost knihovny.
Editor videa pro platformu Android
Vyoral, Marek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat jednoduchou aplikaci umožňující editaci videa na platformě Android. V teoretické části jsou popsány současné možnosti střihu videa na počítači a zmíněny také dostupné aplikace pro Android. Dále práce popisuje samotnou platformu a její vlastnosti se zaměřením na vývoj aplikací, zejména těch nativních. Následně je popsána knihovna FFmpeg pro zpracování multimediálních formátů, která byla při implementaci použita. V další části se práce zabývá vytvářenou aplikací a popisuje její návrh, strukturu, uživatelské rozhraní a postup implementace. Následně práce předkládá výsledky výkonnostních testů při zpracování videa a jejich zhodnocení. V závěru práce je aplikace porovnána s podobnými již existujícími aplikacemi.
Videokodek - komprese videosekvencí
Bařina, David ; Motlíček, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá moderními metodami ztrátové komprese statického obrazu a videa. Mezi tyto metody patří vlnková transformace a algoritmus SPIHT. Na základě získaných poznatků je implementován videokodek. Tento kodek používá k rozkladu obrazu Daubechiesové vlnky. Na získané koeficienty je následně aplikována modifikovaná varianta algoritmu SPIHT. Velké úsilí je věnováno optimalizaci tohoto výpočtu. Kodek lze použít v prostředí multimediálních frameworků Video for Windows, DirectShow a FFmpeg. Na konci práce je vytvořený kodek srovnán s kodeky běžně používanými.
Bezeztrátová komprese videa
Němec, Jaroslav ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezeztrátovou kompresí videa. Čtenář je seznámen se základními pojmy a technikami používanými při reprezentaci obrazu. V této práci je také uveden základní rozdíl mezi bezeztrátovou a ztrátovou kompresí videa a z toho vycházející omezení bezeztrátové komprese videa. Dále je uvedena základní struktura bezeztrátového videokodeku. Tato základní struktura je rozebrána na základní bloky a každý blok je detailně popsán. U každého bloku jsou uvedeny různé varianty jeho implementace. Vytvořený bezeztrátový videokodek byl porovnán se stávajícími bezeztrátovými videokodeky.
Knihovna pro práci s videem pro platformu Android
Slavotínek, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním videa na platformě Android. Konzultovány jsou knihovny pro kódování a dekódování multimediálního obsahu, které lze na této platformě použít. Součástí je návrh a implementace knihovny, která bude takový nativní kodek - FFmpeg -zastřešovat a poskytovat multimediálním Java aplikacím jednoduché a efektivní rozhraní.
3D video browser
Míchal, Vít ; Štancl, Vít (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo nastudování různých kategorií prostorových uživatelských rozhraní. Dále obsahuje návrh tří možných uživatelských rozhraní a jejich ovládání. Je zde také popsána implementace a provedené testy uživatelského rozhraní. Aplikace jsou napsány v jazyce C++ s pomocí Open Inventor.
Application for Video Tracking
Borek, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
This thesis focuses on an implementation of an application Video Anonymizer. The application tracks objects in a video and changes their appearance. The thesis deals with processing videos when using the FFmpeg library. It covers especially issues of frames seeking. It also covers tracking multiple objects, manually correcting their trajectories and anonymizing them. The preferred way of anonymization is defocusing objects. Furthermore, the thesis describes creating a multilingual user-friendly graphical user interface with the QT framework. A usability testing was performed and revealed that the graphical user interface is easy to use even when used for the first time. Besides, it proved that a user's guide is comprehensive and easily accessible right in the application.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Komprimace, dekomprimace a streamování video dat
Šilhavý, Miroslav ; Číka, Petr (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Zaměřením této bakalářské je popsání schopností nástroje FFmpeg a kodeku Theora. Porovnání nástrojů a technologií kodeků MPEG-4 (MPEG-4 ASP, H.264), Theora a MPEG-2. Testování komprimačních schopností a srovnání výstupních snímků videa komprimovaném v MPEG4-AVC kodeku, Theoře a videa bez komprese. Ukázka postupu a použití programovacího rozhraní Theora a FFmpeg pro práci s multimediálním obsahem. Částí práce je také analýza a implementace aplikace přehrávače vytvořeného s pomocí nástroje FFmpeg a aplikace pro přenos Theora video paketů pomocí RTP protokolu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.