|
Knihovna pro práci s videem pro platformu Android
Slavotínek, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním videa na platformě Android. Konzultovány jsou knihovny pro kódování a dekódování multimediálního obsahu, které lze na této platformě použít. Součástí je návrh a implementace knihovny, která bude takový nativní kodek - FFmpeg -zastřešovat a poskytovat multimediálním Java aplikacím jednoduché a efektivní rozhraní.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
|
|
Knihovna pro práci s videem pro platformu Android
Slavotínek, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním videa na platformě Android. Konzultovány jsou knihovny pro kódování a dekódování multimediálního obsahu, které lze na této platformě použít. Součástí je návrh a implementace knihovny, která bude takový nativní kodek - FFmpeg -zastřešovat a poskytovat multimediálním Java aplikacím jednoduché a efektivní rozhraní.
|