Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost návštěvníků a kvalita destinace cestovního ruchu
Kacetlová, Denisa
Kacetlová, D. Spokojenost návštěvníků a kvalita destinace cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti návštěvníků a kvality destinace cestovního ruchu Znojemsko a Podyjí. Hlavním cílem práce je na základě identifikace faktorů ovlivňujících celkovou spokojenost návštěvníků vyvodit návrh doporučení a opatření pro management destinace Znojemsko a Podyjí k systematickému zvyšování kvality a spokojenosti návštěvníků dané destinace. Ve výzkumu bylo využito dotazníkového šetření s návštěvníky přímo v destinaci, získaná data byla podrobena regresní analýze.
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Posázaví
OLBRICHOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Posázaví. Hlavním cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spokojenost návštěvníků této oblasti. Dále bylo posuzováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě získaných informací byla navrhnuta opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v Posázaví.
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
VELÍŠKOVÁ, Adéla
Teoretická část diplomové práce se zabývá moderními technologiemi využitelnými v cestovním ruchu, řízením a rozvojem destinace cestovního ruchu a geografickými informačními systémy. Praktická část práce se věnuje konceptu méně navštěvovaných památek ze čtyř kategorií (hrad, zámek, klášter, město a městské opevnění) na území Jihočeského kraje, kraje Vysočina a dolnorakouského regionu Waldviertel, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti a zviditelnění vybraných památek. Cílem diplomové práce je charakterizovat způsob využití informačně-komunikačních technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu, identifikovat příležitosti na základě analýzy současné situace a navrhnout aplikaci vybrané technologie pro zvýšení konkurenceschopnosti jižních Čech jako destinace cestovního ruchu. Prostřednictvím geografických informačních systémů jakožto vybrané technologie je ukázáno, jak lze mapy využít pro řízení a rozvoj destinace cestovního ruchu. Výstupem z práce je sada map s návrhem a vyobrazením několika geografických a tematických produktů (tras).
Krizový management v destinacích cestovního ruchu
VOTAVA, Tomáš
Práce analyzuje implementaci krizového managementu ve 2 vybraných destinacích cestovního ruchu, identifikuje jejich silné a slabé stránky v krizových situacích a navrhuje pro 1 z nich krizový plán. Zabývá se takovými krizovými situacemi jako přírodní katastrofy, technické problémy či terorismus. V teoretické části je obecně popsán stav krizového managementu v ČR z hlediska veřejné správy i destinací cestovního ruchu. V praktické části je stanovena kategorizace rizik destinací Český Krumlov a Českobudějovicko-Hlubocko. Dále je zkoumán aktuální stav krizového managementu v těchto destinacích pomocí rozhovorů s pracovníky v destinaci, pomocí případových studií z minulých krizových situací a pomocí pozorování turisticky atraktivních míst. Na základě zjištěných poznatků jsou navrženy kroky vedoucí ke zlepšení krizového managementu destinací cestovního ruchu a pro jednu z nich krizový plán.
Nová média v marketingové komunikaci destinace
HORVÁTHOVÁ, Nikola
Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Fikejsová, Julie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pilařová, Adéla (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního ruchu a specifikům trhu cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována marketingu cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a charakteristice destinace cestovního ruchu. Třetí kapitole se týká pojmu destinační karta a jejího využití. Čtvrtá kapitola charakterizuje nabídku a systém fungování destinačních karet v zahraničí, na příkladu Velké Británie. V páté kapitole je popsán systém a charakterizována celková nabídka destinačních karet v České republice. U vybraných destinačních karet je následně analyzován jejich vliv na chování turistů v navštívené destinaci. Na závěr, na základě výsledků z analýz, je navrhnuto řešení jednotného systému pro koordinaci destinačních karet v České republice.
Analýza kulturního turismu - Porto
Steinocherová, Denisa ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit atraktivitu kulturního turismu portugalského města Porta pro české turisty. V teoretické části jsou popsány přístupy k vymezení pojmu kulturní turismus, jeho součásti, nabídka a aktuální trendy. Praktická část obsahuje vlastní kvantitativní výzkum provedený za účelem zjištění postoje českých turistů k městu Portu jako turistické destinaci kulturního turismu. Výstupem je zhodnocení výzkumu a určení postavení Porta na trhu cestovního ruchu.
Komunikace města Mikulov v letech 2012-2013
Pláničková, Karolína ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního mixu, informačních center, prezentace na veletrzích a spolupráce s partnerskými městy. Zaměřuje pozornost na vinařskou, aktivní a kulturní turistiku, která představuje potenciál pro růst cestovního ruchu v budoucnu. V závěru definuje práce pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky komunikace města a předkládá návrh na zlepšení komunikačních aktivit do budoucna.
Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011
Baláž, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011 analyzuje komunikační aktivity vyvíjené statutárním městem Hradcem Králové zejména v oblasti cestovního ruchu. Rozlišuje přitom komunikaci v České republice a v zahraničí. Práce zkoumá jednotlivé propagační aktivity - jak v rámci informačních center, sdruženích cestovního ruchu, prezentace na veletrzích, - tak i prostřednictvím spolupráce s partnerskými městy. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou tyto kanály využívány efektivně a zda Hradec Králové svou komunikaci v cestovním ruchu řídí plánovitě v rámci destinančího managementu. Pozornost je věnována i samotnému městu z pohledu historie, urbanismu a hlavních turistických atraktivit. Ze zpracovaného materiálu vychází SWOT analýza, která popisuje nedostatky a vyzdvihuje úspěšné počiny Hradce Králové v komunikaci k návštěvníkům. Analýza zárověn naznačuje příležitosti města. Práce obsahuje konkrétní doporučení pro zlepšení destinačního managementu města tak, aby se Hradec Králové v budoucnu mohl lépe prosadit a vymezit v konkurenci ostatních měst jako město kulturních akcí a hostitelské město významných kongresů.
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.