National Repository of Grey Literature 4,944 records found  beginprevious4912 - 4921nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Radová, Lucia Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Kořínek, Michal (referee)
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o.
Tejkal, Stanislav ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Sekanina, Martin (referee)
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Public Relations in Qlik.cz company
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Boháč, Petr (referee)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hakl, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Celebrity marketing
Kočišová, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hejduková, Jaroslava (referee)
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
B2B marketing v telekomunikacích
Hloušková, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Pěknic, Štěpán (referee)
B2B marketing v telekomunickacích. Výzkum v rámci firemních zákazníků využívajících služby telekomunikačních operátorů na českém trhu.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Bučan, Pavel (referee)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Marketing hotelu Mövenpick
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Veselý, Pavel (referee)
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Event management
Myslivcová, Hana Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Novák, Pavel (referee)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.

National Repository of Grey Literature : 4,944 records found   beginprevious4912 - 4921nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.