Original title:
Marketing hotelu Mövenpick
Authors:
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Veselý, Pavel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Keywords:
analýza konkurence; hostů; hotel; marketing; služby; spokojenost zaměstnanců; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2494