Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a analýza systému pro správu autobusové dopravy
Lebeda, Martin ; Lukáš, Roman (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo vytvořit Informační systém autobusové dopravy. Při detailnějším zamyšlení bylo zřejmé, že tento systém bude podporovat i tramvajovou, trolejbusovou a vlakovou dopravu. Podstatná část projektu je zaměřena na softwarové inženýrství, objektově orientovaný návrh aplikace. Implementace je provedena v jazyce PHP za podpory databáze MySQL. Pro vyhledávání spojů bude použito metod umělé inteligence.
Spořič obrazovky s antivirovou kontrolou
Rebenda, Ivo ; Polášek, Petr (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je vytvoření spořiče obrazovky s antivirovou kontrolou a přesunutí náročnosti antivirové kontroly na hardware, na dobu kdy uživatel s počítačem nepracuje. Použité aplikační programovací rozhraní je AVG API, programovací jazyk C++. Cílový operační systém je Microsoft Windows.
Návrh a analýza rezervačního systému pro výuku
Jiříček, Milan ; Lukáš, Roman (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je detailně popsáno, jakým způsobem se analyzují a následně navrhují informační systémy. V menší míře je také věnována pozornost implementaci takového systému. Na konkrétním případu rezervačního systému pro výuku jsou znázorněny techniky postupu při návrhu pomocí jazyka UML. Samotný informační systém potom slouží pro evidenci událostí, ať už pravidelné výuky či jednorázových akcí. Jednotliví uživatelé mohou provádět činnosti, které jsou spjaty se správou těchto událostí, ale i např. osob nebo místností.
Návrh a analýza systému pro správu počítačového centra
Reniers, Petr ; Lukáš, Roman (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
S příchodem internetu se začínaly objevovat nové typy webových aplikací a systémů, které byly vytvořené na standardních technologiích, a proto jsou dostupné na většině uživatelských počítačů. Bez těchto systémů si v dnešní době nedokážeme svět ani představit. Mezi uživateli a vývojáři si získali velkou oblibu a jsou vyvíjeny jak pro internetové aplikace, tak i pro firemní intranetové aplikace. Vzhledem k příchodu objektově orientovaného návrhu a návrhových vzorů je důležité si tyto moderní vývojové nástroje otestovat na vývoji informačního systému. Právě touto problematikou se zabývá tato práce. Vyvíjím informační systém pro správu počítačového centra, který slouží k lepší přehlednosti a správě firem.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Správce souborů s textovým rozhraním
Woś, Radek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci správce souborů s textovým rozhraním v objektově orientovaném jazyce C++. Nejprve uvádí čtenáře do problematiky správců souborů a představuje některé zástupce ztéto kategorie. Následuje popis návrhu aplikace s použitím návrhových vzorů a je zde detailněji rozebrána implementace, která z tohoto návrhu vychází.
Modely umělého života
Ďuričeková, Daniela ; Martinek, David (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným návrhovým vzorům a návrhu simulačního systému, jehož smyslem je simulovat ekosystém umělých entit. Účelem následující části je popis implementace jednotlivých složek systému. Na závěr je provedeno testování systému na dvou ukázkových modelech.
Editor videa
Homola, Miloš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Ve své práci se z počátku věnuji teoretické problematice editace videa. Nejprve je objasněna základní terminologie, poté se pozornost upírá k historické analogové editaci a následně i moderní editaci digitální. Zde není opomenuta velmi zajímavá historie vývoje tohoto oboru, popsána je struktura aplikací pro editaci videa jak je známe dnes. Shrnuty jsou také nejpoužívanější digitální formáty. V dalších kapitolách je pozornost věnována návrhu jednoduchého editoru videa. Jsou stručně popsány použité technologie s odůvodněním výběru. Výsledkem práce je knihovna poskytující nástroje pro editaci videa, které jsou demonstrovány v ukázkové aplikaci.
Automatický design webových aplikací
Žilka, Radek ; Jirák, Ota (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací softwaru, který slouží jako generátor programového kódu pro vývoj webových informačních systémů vyvíjených pomocí technologie ASP.NET 2.0. Tyto systémy využívají jako svůj datový zdroj především SQL databázi. Zdrojové kódy vygenerované aplikace jsou základem pro další vývoj ve Visual Studio 2008. Práce se také zabývá zkoumáním podobných existujících generátorů.
Nástroj pro analýzu uživatelských dat získaných z instalací AVG Admin Konzole
Heroutová, Tereza ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tento dokument se zabývá návrhem a implementací nástroje, který umožňuje vyhodnocování a vizualizaci statistických dat sesbíraných od uživatelů aplikace AVG Admin Konzole. V dokumentu jsou popsána statistická data s jejich lokalizacemi a také uložení všech těchto dat v databázi. Aplikace byla otestována na reálných datech a na základě analýzy výsledků jsou navržena možná vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.