Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 536 záznamů.  začátekpředchozí487 - 496dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové prostředí v Číně
Valieva, Nailia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní analýzu marketingového prostředí Číny, která by umožnila podnikům lépe pochopit zásadní charakteristiky čínského trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola slouží jako seznámení s teoretickým základem, druhá kapitola se věnuje moderní historií a základním charakteristikám čínské kultury. PEST analýza marketingového prostředí Číny tvoří klíčovou a zároveň nejobsáhlejší část diplomové práce. Pátá kapitola pojednává problematiku spotřebního chování Číňanů, včetně předpovědi změn, ke kterým dojde v důsledku specifického demografického vývoje, zvýšení disponibilních příjmů čínských domácností, preferencí samotného spotřebitele atd. Dílčím cílem práce je poskytnout na základě analýzy marketingového prostředí a spotřebního chování výchozí doporučení pro tvorbu marketingového mixu.
Strategická analýza podniku
Tomášková, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Hotel Plzeň*** s použitím dílčích analýz a modelů, které měly ukázat na silná a slabá místa firmy a identifikovat její příležitosti a hrozby. Jejich stanovení bylo základnou pro formulaci strategie, návrhů a doporučení pro další rozvoj. Provedené analýzy ukázaly, že i přes současný nepříznivý vývoj má společnost řadu předností, o které se nyní může opřít a naopak je ještě posílit, aby s nimi mohla počítat v budoucnosti a že obor hotelnictví, který je hlavním oborem podnikání, je v segmentu tří hvězd velmi žádaným i v době stagnace. Závěr práce byl věnován návrhům zaměřených na další rozvoj podnikatelských aktivit a zlepšení finanční situace firmy.
Strategická analýza zdravotnického zařízení: Centrum zdravotní péče Jirny
Hůrková, Iva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Diplomová práce obsahuje strategickou analýzu společnosti "Centrum zdravotní péče Jirny". V práci jsou analýzy vnitřního prostředí a vnějšího prostředí, kdy na základě dosažených poznatků jsou vytvořena doporučení na možná zlepšení a volba vhodné strategie.
Podnikatelský plán
Plzák, Karel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Grácz, Viliam (oponent)
Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán zavedené akciové společnost, která se věnuje 2 zcela odlišným podnikatelským činnostem. Práce se skládá z 5 částí - z úvodu, teoreticko-metodologických východisek, popisu analyzované společnosti, aplikační části a závěru. Princip aplikace podnikatelského plánu u analyzované společnosti je v analýze portfolia nabízených produktů a v inovaci a modernizaci obou hlavních činností společnosti. Výsledky aplikace podnikatelského plánu jsou posouzeny z hlediska finanční analýzy. Aplikace podnikatelského plánu společnosti pomůže v řešení jejích hlavních problémů - nízké ziskovosti a vysoké úrovni nákladů.
Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool
Shejbalová, Adéla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pejša, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. Hlavní důraz je dán na analýzu sortimentu volně stojících spotřebičů a navrhnutí opatření pro jeho optimalizaci. V teoretické části se věnuji metodám pro analýzu makroprostředí i mikroprostředí, které jsou poté uplatněny v praktické části práce. Na základě interních dat společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. je provedena analýza marketingového mixu. Analýza sortimentu a doporučení pro jeho optimalizaci jsou provedena pomocí matice Boston Consulting Group.
Analyses of the Spirits Market and Possible Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Antovska, Stojna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Přestože je lihový průmysl často spojován s ničivými následky nadužívání alkoholických nápojů, jedná se o důležitou a významnou součást ekonomiky. V současné době není lihový průmysl jen o samotných alkoholických nápojích, ale je součástí mnoha kultur, může spoluvytvářet image a přináší významné příjmy pro státní rozpočet, jak v oblasti daní a cel, tak i v oblasti vytváření pracovních míst. Hlavním cílem této práce byla analýza makedonského trhu lihovin a navržení marketingové strategie prostřednictvím paralelních porovnání specifik na jednotlivých světových trzích lihovin s makedonským trhem lihovin. Práce v lihovém průmyslu vyžaduje přesnou exekuci firemních strategií a politik za současného respektování zákonných norem. Z tohoto důvodu je analýza trhu před vstupem na trh lihovin naprosto zásadní.
Analýza vnějšího a vnitřního prostředí jako součást tvorby podnikatelského záměru
PRŮCHOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá významem analýzy tržního prostředí, jako součástí přípravy k založení společnosti. Teoretická část se věnuje podstatě podnikání, podnikatelskému záměru, jeho významu a struktuře, charakteristice společnosti s ručením omezeným a také analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. Konkrétní analýze tržního prostředí s ohledem na činnost zakládané společnosti je věnována praktická část. V ní je také sestaven návrh podnikatelského záměru společnosti EM WORKS s.r.o. zabývající se elektromontážními pracemi. V závěru práce jsou prostřednictvím SWOT analýzy hodnoceny přednosti a slabiny společnosti a její možné tržní příležitosti a hrozby.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KROTKÁ, Veronika
Téma diplomové práce je Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu. Cíl této práce je odkrytí příležitostí pro vybranou firmu, Textilní galanterii ve Vyšším Brodě, a návrh jejich řešení včetně finanční situace.Prvním krokem k pochopení problematiky vztahující se k tématu se stalo studování odborné literatury od nejvýznamnějších autorů českých i zahraničních. Dalším krokem po sestavení literární rešerše byla příprava praktické části práce, která na ni plynule navazuje.Nejprve jsem analyzovala odvětví {--} textilní průmysl. Zpracování charakteristiky firmy jsem konzultovala s majitelkou firmy a její externí účetní poradkyní. Důležitým krokem k úspěšnému naplnění cíle byla analýza prostředí. K této analýze jsem využila tyto dílčí analýzy:PEST analýza,Porterův model pěti sil,Analýza vnitřní situace podniku,SWOT analýza.Doplnění této práce je dotazníkové šetření směřující na zákazníka firmy, které bylo poprvé aplikováno při zpracování bakalářské práce na téma Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.V závěrečné části jsem zhodnotila stávající situaci firmy, navrhla řešení a tím naplnila cíl své diplomové práce.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Strategie podniku
BARTUŠKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku "A" zaměřeného na prodej svítidel. Analytické období zahrnuje roky 2005 {--} 2007. K šetření byly použity SWOT a PEST analýzy a dále finanční analýza. Syntetická část práce obsahuje návrh změny strategie na roky 2008 až 2010.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 536 záznamů.   začátekpředchozí487 - 496dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.