Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh učebního textu pro obor Bankovnictví a pojišťovnictví SOŠ
Stejskalová, Jana
V bakalářské práci je zpracováno téma tvorby didaktických pomůcek pro střední školy, které zajišťují, podmiňují a zefektivňují průběh vyučovacího procesu. Cílem teoretické části je klasifikovat a charakterizovat didaktické prostředky, popsat nejnovější trendy a požadavky na tvorbu didaktických pomůcek a jejich následné využití ve vyučovacím procesu. Dílčím cílem je charakterizovat a vymezit požadav-ky na osvojování klíčových kompetencí absolventů škol, především kompetencí komunikativních. Metodou zpracování teoretické části je studium odborné litera-tury, analýza, syntéza a komparace těchto odborných literárních zdrojů, zaměře-ných na hmotné didaktické prostředky, učební dokumenty a kompetence ve vzdě-lávání. Hlavním cílem praktické části práce je vytvoření učební pomůcky do prak-tického vyučování, která poskytne žákům učební text pro získávání a upevňování komunikačních dovedností a obchodní komunikace. Součástí pomůcky je i materi-ál pro vedení výuky komunikačních dovedností učitelem.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Komunikační dovednosti ideálního manažera
Zufalý, Jakub ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je určit nejdůležitější kategorie komunikace pro manažerskou praxi a následně s přispěním a rámcovým popisem vzdělávání ve společnosti HP Inc navrhnout vlastní modul pro vzdělávání manažerů v komunikaci. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, dvě teoretické a dvě praktické. V první části se zabývám vymezením tématiky komunikace a manažerské komunikace, přičemž zahrnuji také pokusy o definování manažerských standardů. Následuje druhá část, kde vytyčuji nejdůležitější kategorie manažerské komunikace, tedy pro potřeby bakalářské práce osobnost manažera, základní zásady jednání s lidmi a základní manažerské zásady komunikace, asertivitu a v neposlední řadě také řeč těla. V první kapitole praktické části se věnuji výzkumu vzdělávání ve společnosti HP Inc, načež popisuji hlavní principy vzdělávání v této společnosti. V poslední kapitole pak využívám poznatky ze všech předchozích kapitol a vlastních nápadů z praxe pro návrh vlastního komplexního modulu pro vzdělávání manažerů v různých organizacích.
Komunikace ve vybrané organizaci
PIŠTĚLÁKOVÁ, Veronika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybraném podniku a navržení jejího zlepšení. V teoretické části popisuji komunikaci a komunikační proces. Praktická část představuje celkový proces komunikace v organizaci, jež je Hervis sport a móda s. r. o. Analýza je provedena pomocí rozhovoru s manažerem a zaměstnanci, průzkumu a pozorování v pobočce Příbram.V závěru práce je shrnutí celkového komunikačního procesu v podniku. Dále navržení opatření, vedoucích k větší efektivnosti komunikace.
Rozvoj komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka
KLIMASOVÁ, Martina
Diplomová práce se věnuje rozvoji komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka. Cílem je zjistit, jakými způsoby rozvíjejí učitelé komunikační dovednosti ve výuce cizího jazyka a jejich zpětnou vazbu u žáků. Teoretická část se soustředí na jednotlivé komunikační dovednosti z hlediska jejich obsahu, procesu, rozvoje a hodnocení. Dále se teoretická část zabývá jazykovými prostředky, bez nichž by nebylo možné komunikační dovednosti realizovat. V další řadě se pak věnuje zařazení cizího jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. V praktické části se autorka zaměřuje na výsledky výzkumu, který zjišťuje názory žáků a učitelů na používání komunikačních dovedností v cizích jazycích dotazníkovým šetřením. Zjištěné výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech.
Rozvoj komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technik
ŽIŽKOVÁ, Barbora
Má diplomová práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technik. V teoretické části se zabývám možností využití dramatických technik ve škole obecně i přímo v hodinách anglického jazyka. Snažím se vysvětlit největší výhody a nevýhody využití dramatických technik. Zabývám se také rolovou hrou jako základní dramatickou metodou a opravováním chyb během dramatických technik. Následuje pak definice pojmu komunikační dovednost a vysvětlení, jak komunikační dovednosti definuje RVP a SERRJ. V praktické části se věnuji nejprve charakteristice školy a třídy, ve které jsem prováděla výzkum. Následuje popis čtyř aktivit, které jsou založeny na dramatických technikách a zároveň jsou vhodné k rozvoji komunikačních dovedností u žáků. Mou snahou bylo, aby aktivity zapadaly do sylabu výuky dané třídy. Cílem práce je ukázat teoretická východiska a praktické využití dramatických technik a zjistit, zda jsou dramatické techniky skutečně vhodné pro rozvoj komunikačních dovedností u žáků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.