National Repository of Grey Literature 4,702 records found  beginprevious4677 - 4686nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
New product introduction
Rusfel, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Češka, Bohumír (referee)
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
Strategický rozvoj společnosti Conseq Investment Management, a. s.
Frayerová, Michaela ; Středová, Ivana (advisor) ; Šoltés, Viktor (referee)
Cílem této práce je zaměření se na tzv. SWOT analýzu, tzn. zhodnocení situace, v jaké se obchodníci s cennými papíry na našem trhu nacházejí se zaměřením na akciovou společnost Conseq Investment Management, dále na analýzu strategie, s jakou společnost na kapitálovém trhu působí. Dále je zde pojednáno o současné ekonomické a demografické situaci v České republice, protože toto (a nejen to) má velký význam nejen pro investiční zprostředkovatele, ale také pro jiná odvětví.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Rupa s.r.o.
Slavíková, Michaela ; Ezrová, Hana (advisor) ; Ezrová, Hana (referee)
Práce obsahuje základní informace o firmě Rupa s.r.o., její historii a současnost. Zhodnocuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku tedy SWOT analýzu. Dále provádí analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu v podniku a navrhuje doporuční na zlepšení
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Patočka, Jiří (referee)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
Socioeconomic analysis and synthesis of district of Pribram
Kotrbatá, Lenka ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Postránecký, Josef (referee)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní socioekonomickou analýzou okresu Příbram. Můžeme ji rozdělit do tří částí. První část pojednává o Teoriích regionálního rozvoje, které chci použít pro definování dalších směrů rozvoje okresu Příbram. Druhou částí je analýza, která zkoumá základní charakteristiku okresu, jeho obyvatelstvo, trh práce, hospodářskou strukturu a sociální a dopravní infrastrukturu. V třetí části je na základě zjištěných skutečností vypracována SWOT analýza, která shrnuje silné a slabé stránky okresu a poukazuje na možné příležitosti a hrozby v dalším rozvoji tohoto okresu.
Finanční analýza společnosti Pacovské strojírny - Trading, spol. s r. o.
Procházková, Vladimíra ; Boukal, Petr (advisor) ; Podivínský, Oldřich (referee)
Tématem mé diplomové práce je finanční analýza společnosti Pacovské strojírny, spol. s r. o. Cílem je zhodnotit finanční situaci společnosti z pohledu externího uživatele. Diplomovou práci jsem rozdělila do čtyř kapitol. V první kapitole jsem popsala východiska finanční analýzy, v druhé jsem se zabývala metodami používanými ve finanční analýze, třetí kapitola patří popisu společnosti a čtvrtá kapitola aplikaci teoretických metod v praxi. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu účetních výkazů, poměrovou analýzu, analýzu soustav ukazatelů a ukazatel EVA. Podrobněji jsem popsala tržby za zboží, u kterých jsem se setkala s určitými nesrovnalostmi. Na závěr jsem provedla celkové zhodnocení finanční situace společnosti, včetně doporučení na co by se měla společnost zaměřit.
Analýza příčin neúspěchu při podnikání v malé a střední firmě
Poživilová, Petra ; Černá, Jitka (advisor) ; Vojík, Vladimír (referee)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu malého textilního podniku. Práce zahrnuje charakteristiky malých a středních podniků, metody strategického managementu a základy krizového řízení. V práci je popsána současná situace na textilním trhu a nástin jeho budoucího vývoje. V práci jsou analyzovány silné a slabé stránky podniku, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Diplomová práce je dále zaměřena na analýzu možných příčin neúspěchu při podnikání na textilním trhu.
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Moravec, Václav (referee)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Strategy Analysis of Fruko-Schulz, spol. s r.o.
Pavlíčková, Jana Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Teoreticko-metodologická část: pojem strategický management, strategie, strategická analýza externího a interního prostředí, druhy strategie. Mezi strategie interního prostředí patří: Analýza zdrojů specifických příležitostí, Klíčové faktory úspěchu, Určení strategických alternativ, SWOT analýza, Portfolio analýza, SPACE analýza. Mezi analýzy externího prostředí patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, Analýza konkurenčního prostředí, Analýza portfolia a služeb, Postup při segmentaci trhu, Analýza atraktivity odvětví. Prakticko-aplikační část: PEST analýza, Analýza konkurenčního prostředí. Ostatní analýzy, návrh strategie a implementace strategie nejsou součástí diplomové práce z důvodu přání společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o. nezveřejňovat interní informace.
Finanční analýza podniku Škoda Auto, a.s.
Vajtrová, Renáta ; Olejníková, Hana (advisor) ; Komínek, Tomáš (referee)
Cílem práce je zjistit a vyhodnotit finanční situaci podniku Škoda Auto, a.s. V teoretické části se zabývám významem finanční analýzy, věnuji se problematice absolutních a poměrových ukazatelů, bilančním pravidlům či pracovnímu kapitálu. Zmiňuji i modely predikce finanční tísně, zaměřuji se na Du Pontovu analýzu ukazatelů rentability a na analýzu finanční páky. Nechybí ani metodika výpočtu ukazatele EVA či SWOT analýza. V praktické části jsou čtenáři krátce seznámeni se společností Škoda Auto, a to její historií. Především jsou zde ale výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány do praxe. V závěru jsou shrnuty výsledky celé finanční analýzy, a je tak posouzena komplexní finanční situaci podniku.

National Repository of Grey Literature : 4,702 records found   beginprevious4677 - 4686nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.