Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 480 záznamů.  začátekpředchozí461 - 470další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systémy ochrany spotřebitelů před nebezpečnými výrobky
Borková, Zuzana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce je zmapovat systémy ochrany spotřebitele před nebezpečnými výrobky, zjistit informovanost spotřebitelů o těchto systémech a úroveň znalostí nutných při nákupu bezpečných domácích spotřebičů.
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Caisová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze MML - TGI ČR a z agenturního výzkumu TNS AISA. Stěžejní část práce představuje analýza primárních dat získaných metodou dotazování a pozorování.
Jak ovlivnit spotřebitele na trhu IT a telekomunikací?
Němečková, Klára ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Marksová, Jana (oponent)
Práce ukazující stav trhu telekomunikací a informačních technologií v ČR, operátory, jejich služby. Hodnotí operátory z pohledu spotřebitele a ukazují co spotřebitel chce a nechce na konkrétním trhu.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v dané oblasti
Hrozová, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Majer, Martin (oponent)
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v dané oblasti
?Instituce ochrany spotřebitele v cestovním ruchu?
Shvets, Yulia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Analýza informací o legislativní a instituční bázi ochrany práv spotřebitele ve světě s podrobnějším pohledem na Českou republiku a Evropskou unii.Problematika ochrany spotřebitele v oblasti cestovního ruchu. Typické postupy při vymáhaní práv a zjištění, zdá tyto postupy jsou efektivní.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Ochrana spotrřebitele v letecké dopravě
Březina, Václav ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavní důraz v práci je kladen na rozbor krizových situací, se kterými jsou spotřebitelé v leteckém provozu konfrontováni. Zároveň je provedena analýza konkrétních situací ve vztahu k existujícím normám platným na území České republiky a potažmo celé EU. Práce poskytuje jak přehled právního rámce pro dané odvětví, přehled významných institucí působících v oblasti letecké dopravy na mezinárodní úrovni, přehled možných situací, se kterými se může spotřebitel během cestování letadlem setkat, tak i postřehy a praktické ukázky a rady autora, jak se v jednotlivých situacích zachovat.
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Ochrana spotřebitele ve zdravotnictví
Chaloupecká, Petra ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce hodnotí postavení spotřebitele v českém zdravotnictví. Zaměřuje se na práva a povinnosti spotřebitele,která se týkají zdravotnictví. Nejdůležitějším zákonem je zákon o péči o zdraví lidu. Spotřebitel má například právo odmítnout lékařskou péči, zvolit svého lékaře a zdravotní pojišťovnu a povinnost platit zdravotní pojistné.
Právní úkony na internetu v českém a německém právu
Fořtová, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vršecký, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním a zhodnocením české a německé právní úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu, kdy je jednou ze smluvních stran spotřebitel. Práce analyzuje obecnou úpravu vzniku kupní smlouvy, odlišnosti úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu s ohledem na zachování práv spotřebitelů. Vychází při tom z příslušných evropských směrnic a porovnává jejich implementaci do obou národních právních řádů. Zmiňuje i problematiku řešení sporů, zejména volbu rozhodného práva a příslušnost soudů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 480 záznamů.   začátekpředchozí461 - 470další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.