Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
LABORARTORY BRNO
Indruchová, Petra ; Rosa, Martin (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
LABORARTORY - stavba umělecké laboratoře na malém brněnské okruhu, na nárožní parcele ulic Koliště a Milady Horákové, doplňuje soubor kulturních staveb na brněnském Ringu. Výhodná poloha v blízkosti centra, uprostřed mezi dvěmi městskými parky, vybízí k uvolnění parteru. Stavba zachovává průchodnost parcely a reaguje tak na zamýšlenou revitalizaci městského bloku mezi ulicemi Koliště a Příkop. Hlavní ideou návrhu je zachytitnekoordinovaný tok osob přes parcelu, usměrnit ho a prostřednictvím prostoru galerie soustředit pohyb směrem vzhůru k uměleckým hodnotám a výhledům na Brno. V objektu se nachází kavárna, mediatéka. Má 20 parkovacích míst v podzemním podlaží.
Projekt nosné betonové konstrukce
Tuchyňová, Andrea ; Šimůnek, Petr (oponent) ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením skeletové konstrukce patrových garáží a to převážně její stropní deskou. V první fázi byla provedena parametrická studie dle zadání. Její součástí bylo srovnání tří konstrukčních variant stropní desky: plná, deska s vylehčovacími tvarovkami Cobiax a předpjatá deska. U vybrané varianty byl pak zpřesněn 3D výpočetní model, který byl vytvořen pomocí softwaru Scia Engineer a konstrukce byla posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výstupem práce je statický výpočet stropní desky a vybraných prvků konstrukce a výkresová dokumentace ke všem posuzovaným prvkům.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Nájezdy pro přívěs pro přepravu stavebních strojů
Dvořáček, Michal ; Ješina, Miroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce na téma Nájezdy pro přívěs pro přepravu stavebních strojů je navrhnout funkční koncepci zadních dělených sklápěcích nájezdů pro přívěs na přepravu stavebních strojů s pásovým a kolovým podvozkem. Nájezdy jsou konstruovány jako dvoudílné, sklápěné hydraulicky. Pomocí vhodného mechanismu musí být zajištěna správná funkce koncového dílu nájezdu při sklápění. Maximální hmotnost přepravovaného stroje činní 21 000 kg a nájezdový úhel je 10°. Tato diplomová práce byla vytvořena ve spolupráci s firmou SVAN Chrudim s.r.o.
Hotel v Přerově
Blaha, Jan ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektovou dokumentací budovy hotelu v Přerově. Objekt je navržen jako samostatně stojící budova s jedním podzemním a čtyřmi nadzemními podlažími. V podzemním podlaží se nachází garáž a technické zázemí hotelu. V 1. nadzemním podlaží se nachází vstupní část, administrativní část, restaurace a její zázemí. Další nadzemní podlaží slouží pro ubytování hostů. Konstrukční systém je železobetonový skelet. Obvodové zdivo je postaveno z keramických tvárnic. Objekt je zastřešen plochými střechami.
MÚK na R52 - Moravany
Lička, Vojtěch ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá napojením ulice Vídeňské na budoucí obytné zástavby ležící mezi Přízřenicemi a Modřicemi. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Předmětem této práce je návrh mimoúrovňové křižovatky na ulici Vídeňská a Moravanská. Práce je zaměřena na technické prověření variantního napojení ramp z ulice Vídeňské na ulici Moravanskou. Dalším aspektem této práce je zvýšení kvality bezpečnosti cyklistické dopravy a vytvoření dopravního uzlu městské hromadné dopravy v dané oblasti. K vyhodnocení a k vybrání nejvýhodnější varianty bylo použito SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je práce dále zaměřena na detailnější návrh nejvhodnější varianty.
Most na křižovatce v Brně
Kyzlink, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením mostní nosné konstrukce na rampě v Brně. Silniční most křižuje silnici I/42 a železniční trať. Most je součástí VMO Brno. Konstrukce je navržena z předpjatého betonu. Posouzení konstrukce je prováděno dle platných Evropských norem. Při návrhu nosné konstrukce je zohledněna postupná výstavba mostu. Práce zahrnuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a 3D vizualizaci.
Most na rampě
Otevřel, Rostislav ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřiveného silničního mostu, jež je součástí mimoúrovňové křižovatky převádějící směrově rozdělenou komunikaci a tramvajovou trať MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty příčných řezů, z nichž je vybrán dvoukomorový průřez s obloukově zalomenou spodní deskou, jež by měl příjemně esteticky působit v městském prostředí. Je zpracován statický výpočet a konstrukce je posouzena dle platných evropských norem. Dále je zpracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace, postup výstavby a vizualizace mostu.
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.