|
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
|
|
Finanční řízení stavební zakázky z pohledu dodavatele
Duban, Ivan ; Ondrušková, Eva (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice financování, procesu získávání, přípravy a realizace stavební zakázky, a to z pohledu dodavatele. Hlavním cílem práce je popsat různé možnosti financování zakázky dodavatelem a poukázat na konkrétním případu z praxe rozdíl, který vzniká mezi skutečným a planovaným průběhem financování zakázky. V teoretické části jsou popsané pojmy, které souvisí s danou problematikou. Závěr bakalářské práce tvoří návrh, kterým by došlo ke změně způsobu fakturace zakázky a jeho dopad na financování zakázky a zisk ze zakázky.
|
| |
|
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Kostolanská, Jana ; Špiroch, Michal (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá specifikami získávání, přípravy a realizace stavební zakázky z pohledu dodavatele. Řeší různé druhy zakázek, formy financování a fakturace, jednotlivé částí Smlouvy o dílo , formy finančních záruk na bezproblémovou realizaci zakázky a také její odevzdání a převzetí. Cílem práce je analýza realizace konkrétní zakázky, způsob financování a placení objednavateli a také subdodavatelům. Na závěr této bakalářské práce je navrhnutá možná změna ve financovaní zakázky a zanalyzovaný její dopad na celkovou cenu.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
|
| |
|
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; Vítkova,, Eva (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním záměrem této práce je zaměření se na podnikový marketing při rozhodovacím procesu o stavebním projektu. Marketingové analýzy jsou v oboru marketingu velmi napomocné v procesu plánování, umožňují proniknout do souvislostí a fungování vztahů na trhu a zohledňují i další vlivy. Hlavním cílem této bakalářské práce je tedy analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu BD Nad Rokoskou a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován.
|
| |
|
Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví
Trsková, Adéla ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Tématem této práce jsou vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví. Cílem práce je popsat některé vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví a jeho specifika na rozdíl od marketingu obecného. Práce se zabývá stavebním trhem, jeho segmentací, analýzou a jednotlivými subjekty na něm působícím, dále také marketingovýma transpozičním mixem a využitím marketingových informačních systémů u stavebních podniků. V praktické části práce popisuje pět největších stavebních podniků na českém trhu, jejich ekonomickou a marketingovou situaci a jejich největší zakázky. V poslední části se práce zabývá průběhem a popisem konkrétní státní zakázky -- architektonické soutěže o výstavbu nové budovy národní knihovny. Na té se práce snaží poukázat na fungování zadávání státních stavebních zakázek a aspekty, které jej ovlivňují.
|
|
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
|