Název: Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví
Překlad názvu: Chosen aspects of marketing in builiding industry
Autoři: Trsková, Adéla ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Architektonická soutěž; Marketing; Stavební společnosti; Stavební trh; Achitectural tender; Building companies; Building market; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25795

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73645


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet