Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 468 záznamů.  začátekpředchozí437 - 446dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení výrobku na trh
CAHOVÁ, Šárka
Cílem práce je zhodnocení uvedení výrobku na trh a případně navrhnout jiné řešení. Konkrétním podnikem byla firma Equisport s. r. o. se sídlem v Sokolí. Tato společnost se zabývá výrobou, maloobchodním a velkoobchodním prodejem jezdeckých potřeb. Práce je zaměřena na uvedení nylonových ohlávek pro tažné koně na trh.
Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
BROŽ, Michal
V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.
Optimalizace vybraného distribučního řetězce
REITEROVÁ, Alice
Cílem této diplomové práce je optimalizace distribučního řetězce se zaměřením na problematiku materiálového a s ním spjatého informačního toku ve společnosti Rigips, s. r. o. jež je dceřinou společností nadnárodního koncernu Saint Gobain se sídlem v Paříží. Firma Rigips, s. r. o. se zabývá stavebním průmyslem a řadí se mezi přední světové výrobce sádrokartonových desek. Na závěr jsou pak identifikovány kritické faktory respektive přetrvávající nedostatky, které se vyskytují během toku výrobků (zboží) a informací distribučním systémem, a jsou navrženy nápravná opatření na jejich odstranění či zmírnění jejich negativního působení v logistických procesech podniku.
Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu
LEBROVÁ, Šárka
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu podpory produktu a jeho distribuci s ohledem na konkurenční prostředí. Práce vznikla na základě požadavku firmy PROGRESS sportswear, s.r.o., která vyrábí a prodává funkční prádlo a oblečení. Jedním z úkolů podle zadání firmy bylo zjistit počet zastoupení vybraných značek funkčního prádla a oblečení v prodejnách v určených městech. Dalším úkolem bylo provést analýzu vybraných nástrojů podpory produktu u stanovených značek a také zjistit názory a informace zejména na vybrané nástroje podpory produktu ze strany konečných spotřebitelů. Potřebná data byla zjištěna pomocí metody pozorování, dotazování, rozhovoru a z veřejně dostupných informací. Na základě zhodnocení zjištěných informací jsou firmě navrženy doporučení pro zvýšení povědomí o jejích produktech.
Analýza distribučního řetězce u vybraných potravinářských výrobků
KOVÁŘÍKOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy logistického systému podniku, zabývajícího se distribucí masných výrobků a sýrů, a to z hlediska materiálových a informačních toků od nákupu až po dodávky zákazníkům. Dále se na základě výsledků analýzy pokusit navrhnout možnosti optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení logistických procesů. Navržená optimalizace se týká možné časové a nákladové úspory, spočívající v novém způsobu komunikace se zákazníky pomocí elektronického obchodu.
Sociálně - ekonomické funkce obchodu na trhu Evropské unie
KOLÁŘOVÁ, Petra
Spravedlivý obchod je jednou z těch aktivit, které se snaží pomáhat lidem v místě, kde žijí, tím, že jim umožňuje vyvážet jejich výrobky a produkci do bohatých zemí. Dnes už lidé u nás vědí o nelidských podmínkách, za kterých se ve třetím světě vyráběly a mnohdy ještě vyrábí značkové výrobky renomovaných firem. Stále je však dost lidí, kterým nevadí, že svůdné šaty od známého návrháře, či sportovní obuv vyráběly negramotné děti. Tématem mé práce jsou {\clqq}Sociálně ekonomické funkce obchodu na trhu Evropské Unie``. Ve své práci jsem se výhradně zaměřila na problematiku Fair Trade nejen na trhu EU ale i na trhu ČR. Fair Trade obchod jsem si zvolila, protože Fair Trade je alternativní přístup ke konvenčnímu mezinárodnímu obchodu, který klade důraz na sociální a ekologický rozměr výroby a obchodu. Je to obchodní partnerství, jehož cílem je udržitelný rozvoj pro znevýhodněné výrobce převážně ze zemí "globálního Jihu" - Afriky, Latinské Ameriky a jižní a jihovýchodní Asie. Tohoto cíle se snaží docílit především poskytováním férových obchodních podmínek pro zapojené výrobce a informováním spotřebitelů o situaci výrobců a jejich zaměstnanců v rozvojových zemích. Svoji práci jsem si rozčlenila na tři základní části. Část teoretickou, stanovení cíle a metodiky práce a část praktickou. V teoretické části se zabývám významem a funkcí obchodu nejen z všeobecného hlediska, zaměřuji se na historii obchodu v souvislosti s vyhodnocenými funkcemi obchodu. Vyjadřuji zde obchod a služby z pohledu trhu Evropské Unie. Vymezuji sociálně - ekonomické prostředí a funkce obchodu. Zabývám se převážně sociálně {--} ekonomickou funkcí obchodu na území České republiky v kontextu služeb trhu EU, zejména vyhodnocuji analýzu výrobků Fair Trade. V metodice jsou popsány metody použité k dosažení stanovených cílů práce. V praktické části hodnotím a provádím analýzu spravedlivého obchodu na území České republiky. Zaměřuji se na projekty Fair Trade v ČR. Hodnotím pozici a postavení Fair Trade z hlediska dostupnosti výrobků, ceny, distribuce, podpory prodeje. Provádím celkové shrnutí problematiky Fair Trade v našem státě.
Analýza distribučního řetězce
REITEROVÁ, Alice
Cílem této bakalářské práce je analýza distribučního řetězce se zaměřením na materiálový a informační tok v podniku ZC s. r. o. se sídlem v Jindřichově Hradci, zabývající se zahrádkářskými potřebami. Na základě zjištěných údajů, získaných z analyzování chodu podniku, jsou doporučeny další možné kroky k optimalizaci distribuce. První návrh se týká toku zboží bez fyzických dokumentů a druhý návrh oblasti reklamace. Zlepšení těchto procesů v rámci distribuce by došlo k dokonalému sladění toku materiálu s tokem informací a přineslo by to firmě pozitivní ekonomické výsledky.
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
DUFKOVÁ, Iva
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek mého zkoumání ukazuje, že společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. používá prodejní koncepci. Společnost Sony Centurm Ellex GK s.r.o. používá reklamu, která je dána společností Sony. Zisk, který společnosti plyne je z prodaného množství zboží. Tento zisk je ale také podmíněn spokojeností zákazníků. Na závěr bych chtěla říci, že i přes neexistenci marketingového oddělení, společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. věnuje pozornost téměře všem marketingovým činnostem. Větší neodstatky lze spatřovat na základě zjištěných skutečností v oblasti, která je věnována zákazníkům. Zákazníci by požadovali více Sony Center v jednotlivých městech. Dále by si společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. měla průběžně sama zjišťovat potřeby svých zákazníků a podle toho poté objednávat zboží.
Obojživelníci CHKO Blaník
ČANDA, Jan
Hlavním cílem diplomové práce byla inventarizace vyskytujících se druhů obojživelníků na území CHKO Blaník. Terénní průzkum probíhal v sezónách let 2005 a 2006. Během výzkumu bylo nalezeno 8 druhů obojživelníků a 1 synklepton: čolek obecný (Triturus vulgaris), čolek velký (Triturus cristatus), čolek horský (Triturus alpestris), kuňka obecná (Bombina bombina), blatnice skvrnitá (Pelobates fuscus), ropucha obecná (Bufo bufo), rosnička zelená (Hyla arborea), skokan hnědý (Rana temporaria) a synklepton (Rana synklepton esculenta). Determinace druhů byla provedena na základě morfologických znaků a hlasových projevů. Během terénního výzkumu byla hledána vhodná rozmnožiště, kde byla sledována jednotlivá vývojová stádia nalezených druhů a jejich početnost. Na základě výsledků byly vytipovány biotopově cenné lokality
Nový výrobek a jeho uvedení na trh
DŘEVOVÁ, Martina
Summary Cílem mé práce je zhodnotit postup podniku při výběru nového produktu vycházejícího z potřeb trhu a zvolené strategie zavádění tohoto produktu na trh ve vybraném podniku. Na základě zjištěných skutečností podat návrh na případné zlepšení stávající situace. Tímto vybraným podnikem je společnost GRENA, a.s. se sídlem ve Veselí nad Lužnicí. GRENA, a.s. se zabývá výrobou: a) plošně frézovaných dvířek z MDF desky b) protipožárních, nehořlavých a žáruvzdorných desek grenamat\regm{} c) nábytkových dílců d) broušených a nebroušených dřevotřískových desek (desky DTD) e) dřevotřískových a jiných desek povrchově upravených laminováním (desky LTD) f) dřevotřískových a jiných desek povrchově upravených foliováním (desky FFB) g) extrudovaných zárubňových profilů h) a na expandaci Vermikulitu. V první části mé práce jsem na základě prostudování publikací několika autorů vypracovala literární přehled. V další části jsem získávala informace o daném tématu přímo ve společnosti. Zaměřila jsem se na postup vývoje nového produktu, který firma aplikuje na {\clqq}Vývojový diagram``, na stanovování cen u nových produktů, na propagaci a na zavádění výrobku na trh. Dále jsem zhodnotila postup firmy při zavádění nové řady kuchyňských dvířek na trh. Ze zpracování získaných podkladů jsem došla k názoru, že úroveň marketingu ve společnosti GRENA, a.s. je na vysoké úrovni. Důkazem je úspěch nových výrobků na trhu i zvyšující se prosperita společnosti. Společnost se snaží své výrobky neustále inovovat a zlepšovat a rozšiřovat svůj výrobní sortiment. Ceny výrobků stanovuje na základě kalkulace nákladů, ale samozřejmě i s ohledem na ceny konkurence. Společnost je jedním ze dvou největších výrobců kuchyňských dvířek v ČR. Cenová válka není vhodným nástrojem zvyšování podílu na trhu. Pro společnost je velice důležitá kvalita výrobků, která představuje jeden z nejvýznamnějších způsobů zvyšování konkurenceschopnosti společnosti. Požadavky a potřeby trhu zjišťuje společnost prostřednictvím marketingového průzkumu, který směřuje na své největší odběratele. Já bych společnosti doporučovala, aby tento průzkum rozšířila o zjišťování potřeb a přání přímo u konečných spotřebitelů. Tím by získala náskok před ostatními společnostmi. Marketingový průzkum zaměřený na konečné spotřebitele by mohla provádět ve spolupráci s JCU. Dále bych společnosti doporučovala spolupráci s nejrůznějšími bytovými architekty a tvůrci televizních pořadů jako např. Jak se staví sen, Bydlení je hra atd. Díky těmto kontaktům by společnost získala prestižní reklamu a zviditelnila by se u potenciálních zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 468 záznamů.   začátekpředchozí437 - 446dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.