Název: Nový výrobek a jeho uvedení na trh
Překlad názvu: The new product and its implementation on the market
Autoři: DŘEVOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; produkt; propagace; společnost; spotřebitel; strategie; trh; zákazník; company; consumer; customer; distribution; market; marketing; price; product; promotion; strategy
Citace: DŘEVOVÁ, Martina. Nový výrobek a jeho uvedení na trh. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9100

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46274


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet