Název: Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
Překlad názvu: Introduction of a new product on the pharmaceutical market.
Autoři: BROŽ, Michal
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; farmaceutický trh; marketing; produkt; propagace; distribution; marketing; pharmaceutical market; price; product; promotion
Citace: BROŽ, Michal. Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14970

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50641


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet