Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,443 záznamů.  začátekpředchozí4354 - 4363dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomika profesionálního sportovního klubu GYMCLUB REDA
Balcarová, Anna ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Cílem této práce je ověření, zda zvyšování povědomí sportovního klubu vede ke zvyšování příjmů klubu a tím zlepšování podmínek pro členy klubu.V práci provádím SWOT analýzu a finanční analýzu klubu.
Marketingová strategie firmy Giftisimo
Schützová, Karolina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií firmy Giftisimo. Firma vznikla v roce 2003 a provozuje dárkovou balicí službu v Praze, Plzni, Pardubicích, Brně a Bratislavě. Cílem práce je popsat firmu Giftisimo, určit nejsilnější konkurenty na českém trhu a stanovit pozici Giftisima na trhu. Na základě analýzy jsem navrhla doporučení, která by firma mohla použít k vylepšení své marketingové strategie a lepšímu postavení na českém a slovenském trhu.
Podnikání českých obchodních subjektů v Mexiku - analýza, přiležitosti, doporučení.
Pauknerová, Ingrid ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem diplomové práce je snaha poskytnout všem zájemcům o podnikání v Mexiku aktuální informace, které se této problematiky týkají. Úvodní část práce tvoří stručná charakteristika země včetně krátkého historického přehledu. Následuje stěžejní kapitola diplomové práce věnovaná podnikatelskému prostředí, jehož specifika jsou vyhodnocena na základě dvou odlišných metod- metody PEST a metody SWOT. Dále jsou zmapována, z hlediska investic a zahraničního obchodu perspektivní odvětví mexické ekonomiky, a to s přihlédnutím k možnostem českých obchodních subjektů. Procesu vstupu podnikatele na mexický trh a jeho podmínkám je vyhrazena samostatná kapitola. Diplomová práce se také zaměřuje na charakteristiky jednotlivých institucí, které se angažují na poli zahraničního obchodu či investic a mohou zájemcům poskytnout radu či pomoc. Součástí práce jsou kontaktní adresy na všechny v práci zmiňované organizace. V závěrečné kapitole se práce věnuje konkrétním příkladům státní podpory exportních aktivit českých subjektů.
Budování značky BTL zdravotnická technika a.s.
Kálalová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schwarz, Tomáš (oponent)
První kapitola bakalářské práce popisuje světový i český trh se zdravotnickou technikou a současné trendy. Druhá kapitola je věnována samotné společnosti BTL zdravotnická technika a.s., její historii, sortimentu a postavení na trzích. Další kapitola je zaměřena na marketingovou strategii, kde provádím SWOT analýzu firmy a analyzuji portfolio výrobků pomocí bostonské matice. Čtvrtá kapitola je věnována celkové analýze tří pro BTL nejproblémovějších trhů v západní Evropě a konkurenčním firmám na těchto trzích. V poslední páté kapitole podrobně analyzuji prodej přes distributora a vlastní pobočky. A právě tyto analýzy jsou podstatné pro závěr práce, ve kterém doporučuji firmě, jestli má dále pokračovat v prodeji přes distributory, či zda má začít zavádět své vlastní pobočky.
Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích
Benc, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Otradovský, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích. Hlavními cíly je analýza trhů v České republice, Německu a Belgii a porovnání s konkurencí. Práce dále pojednává o marketingovém mixu společnosti. Z těchto zjištěných informací jsou vzneseny návrhy, jak zlepšit pozici firmy na evropských trzích. Závěrečná část je věnována vlivu světové hospodářské krize na společnost.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Votavová, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kukla, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice, která má hlavní sídlo na letišti Benešov. Cílem této práce je představit nabízené produkty společnosti, analyzovat marketingovou strategii a marketingové prostředí a navrhnout možné změny současné strategie. K dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz a vlastní marketingový výzkum, nashromážděné údaje jsou vyhodnoceny ve finální SWOT analýze. Ze získaných výsledků jsem navrhla změny, které by mohly vést ke zvýšení obratu společnosti a větší spokojenosti zákazníků.
Specifika obchodu a podnikání v Urugayi, srovnání s Chile
Tomečková, Zuzana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Chaloupková, Monika (oponent)
V teoretické části této bakalářské práce je charakterizováno podnikatelské prostředí v Uruguayi a v Chile na základě PEST analýzy. Součástí je i vzájemné srovnání podnikatelského prostředí v obou zemích prostřednictvím SWOT analýzy. Praktická část je tvořena zkušenostmi nejen českých společností s obchodem v Uruguayi a Chile.
Finanční analýza podniku
Táborská, Marie ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá teorií, která je spjata s finanční analýzou, zejména účetními výkazy, metodami finanční analýzy a poměrovými ukazateli. Dále jsou zde teoreticky popsány bankrotní a bonitní modely se zaměřením na Altmanovo Z-skóre, Index IN95 a Kralicekův Quicktest. Druhá část je praktická a je věnována analýze SWOT a finanční analýze podniku dm-drogerie markt, s. r. o. na základě výročních zpráv 2006, 2007, 2008. V závěru práce je zhodnocena finanční situace tohoto podniku a jeho finanční zdraví.
Strategická analýza podniku
Kubátová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu minulého vývoje a současné strategické pozice firmy a následně formulovat její závěr. Práce je zaměřena na zpracování analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a jejich vývoje v čase, odhalení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb okolí, posouzení dosažení stanoveného cíle a návrh vhodné strategie dalšího vývoje společnosti.
Strategická analýza podniku
Chalašová, Olga ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Klečacká, Helena (oponent)
Strategická analýza firmy, externí a interní analýza, její aplikace na podnik, navržení řešení, které by vedlo ke zlepšení pozice firmy na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,443 záznamů.   začátekpředchozí4354 - 4363dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.