Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích
Benc, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Otradovský, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích. Hlavními cíly je analýza trhů v České republice, Německu a Belgii a porovnání s konkurencí. Práce dále pojednává o marketingovém mixu společnosti. Z těchto zjištěných informací jsou vzneseny návrhy, jak zlepšit pozici firmy na evropských trzích. Závěrečná část je věnována vlivu světové hospodářské krize na společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.