Název:
Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of company Elasta - Vestil spol. s r.o. on the czech and foreign markets
Autoři:
Benc, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Otradovský, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích. Hlavními cíly je analýza trhů v České republice, Německu a Belgii a porovnání s konkurencí. Práce dále pojednává o marketingovém mixu společnosti. Z těchto zjištěných informací jsou vzneseny návrhy, jak zlepšit pozici firmy na evropských trzích. Závěrečná část je věnována vlivu světové hospodářské krize na společnost.This bachelor thesis deals with the marketing strategy of company Elasta -- Vestil spol. s r.o. on the Czech and foreign markets. Main goal of my thesis is an analysis of markets in the Czech Republic, Germany and Belgium and a comparison with competitors. Then my thesis deals with the marketing mix of company. Suggestions how to improve the position of company on the European markets react acquired information. The final section of my bachelor thesis is devoted effects of the world depression on the company.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21855