Název: Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of company Elasta - Vestil spol. s r.o. on the czech and foreign markets
Autoři: Benc, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Otradovský, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21855

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17825


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet