Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronický obchod pro vybranou firmu
Ivičič, Stanislav ; Ivičič, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření návrhu elektronického obchodu pro konkrétní firmu, který bude dále použitelný jako aplikace k obchodování na internetu.
Tvorba elektronického obchodu za pomocí volně dostupných publikačních prostředků
Folta, Martin ; Vlček, Václav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá možností užití volně dostupných publikačních prostředků při budování elektronického obchodu v českých podmínkách se všemi specifiky českého prostředí.
Distribuční systém pro elektronické obchody
Gavenda, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Martínek, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout model informačního systému pro podporu internetových obchodů. Kromě návrhu modelu bude v práci kladen důraz na analýzu možného využití nových technologií, jako je AJAX nebo komunikace pomocí XML. Výsledná práce bude tvořena dvěma aplikacemi, kde první bude celkový katalog zboží a druhou internetový obchod. Pro něj bude hlavní aplikace poskytovat jednotlivé služby.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Trpiš, Michal ; Šebesta, Ing & Ing Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh elektronického obchodu pro prodej numizmatického materiálu především sběratelských dvou eurových mincí. Výsledkem je internetový obchod s uživatelskou a administrátorskou rolí, který je schopen nabídnout administrátorovi kompletní řízení objednávek a automatického generování ročního výkazu zisku a ztrát. Výsledek hospodaření v prvních měsících je rovněž součástí diplomové práce.
CMS systém kombinovaný s eshop systémem
Orság, Lubomír ; Vyoral, Josef (oponent) ; Cvrk, Lubomír (vedoucí práce)
Jedním z cílů této diplomové práce byl návrh prostředí elektronického obchodu jak na straně front-end, tak i back-end rozhraní. Návrh prostředí spočíval ve zhotovení jednotlivých use-case a workflow diagramů. Dále byly prozkoumány a navrženy možnosti zabezpečení u informačních systémů a prozkoumány platební možnosti pro elektronické obchody včetně způsobu jejich implementace. Jako programovací jazyk bylo uznáno za vhodné použití jazyka PHP ve spojení se systémem pro řízení relační báze dat MySQL. Výsledkem celé práce bylo zhotovení aplikace typu elektronický obchod s rozšířenými možnostmi pro nasazení v libovolném odvětví prodeje a s prvky splňujícími požadavky současného uživatele internetu na elektronický nákupní systém. Ke splnění cíle přispěla zejména implementace vlastností pokročilého elektronického obchodu, mezi které patří víceúrovňová struktura katalogu, pokročilé možnosti seřazování a výpisu položek katalogu, jako i pokročilé vyhledávání. Podařilo se také zvolit a do výsledné aplikace implementovat systém pro správu grafických šablon a implementovat navržené bezpečnostní opatření. Celý systém je v práci detailně popsán pomocí datového modelu a diagramu tříd.
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
Expansion of the company FOOTSHOP S.R.O. ON THE EUROPEAN UNION MARKET
Kurucová, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Dzuričková, Jana (oponent)
Práce pojednává o vstupu internetového prodejce Footshop sro na trh Evropské unie. Prochází všechny kroky potřebné k expanzi společnosti na nové trhy, přes logistiku, marketingové nástroje, zákaznickou podporu, seo, cenové porovnávače, sociální sítě apod. Součástí práce je PEST analýza trhu EU a SWOT analýza společnosti. Všechny tyto procesy je nutné brát v úvahu v případě expanze e-shopu na nové trhy.
Výkonnostní nastavení optimalizace pro vyhledávače eshopu Trenýrkárna.cz
Skopal, Ruslan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Saparov, Pavel (oponent)
Identifikace obecně známých informací týkajících se optimalizace pro vyhledávače (SEO) na českém internetu. Reálné testování dopadu "off page" faktorů, kterými mohou být odkazy, směřující na sledovaný web nebo například PR články, ale i další. Stejně tak i vyhodnocování "on page" faktorů, kterými jsou "description", "title" nebo "key words" a další. Následné zmapování dopadů změn a to jak ekonomických, tak i obratových v konkrétním eshopu Trenýrkárna.cz. Hlavním cílem této práce je pokus o identifikaci funkčních SEO technik, které mají reálný dopad na pozici eshopu ve vyhledávači. Důležitým parametrem metriky při vyhodnocování funkčnosti změny bude přitom profitabilita a obrat eshopu. Proto bude kladen veliký důraz na konverznost a časovou zátěž. K teoretické části budu využívány zejména knihy publikované z důvodu objasnění problematiky SEO. Stejně tak i různé internetové blogy a diskuze. Závěrem a výstupem bude tedy hodnocení výsledků konkrétních úprav SEO na eshopu Trenýrkárna.cz.
Využití bodu zvratu při zakládání firmy
MOKRÁČKOVÁ, Kristýna
Tato práce se zabývá možností využití bodu zvratu při zakládání firmy. Jejím hlavním cílem je vytvořit základní podnikatelský plán existujícího podnikatele a ukázat, jak je při jeho tvorbě možné využít bod zvratu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.