| |
| |
|
Distribuční systém pro elektronické obchody
Gavenda, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Martínek, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout model informačního systému pro podporu internetových obchodů. Kromě návrhu modelu bude v práci kladen důraz na analýzu možného využití nových technologií, jako je AJAX nebo komunikace pomocí XML. Výsledná práce bude tvořena dvěma aplikacemi, kde první bude celkový katalog zboží a druhou internetový obchod. Pro něj bude hlavní aplikace poskytovat jednotlivé služby.
|
|
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Trpiš, Michal ; Šebesta, Ing & Ing Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh elektronického obchodu pro prodej numizmatického materiálu především sběratelských dvou eurových mincí. Výsledkem je internetový obchod s uživatelskou a administrátorskou rolí, který je schopen nabídnout administrátorovi kompletní řízení objednávek a automatického generování ročního výkazu zisku a ztrát. Výsledek hospodaření v prvních měsících je rovněž součástí diplomové práce.
|
|
CMS systém kombinovaný s eshop systémem
Orság, Lubomír ; Vyoral, Josef (oponent) ; Cvrk, Lubomír (vedoucí práce)
Jedním z cílů této diplomové práce byl návrh prostředí elektronického obchodu jak na straně front-end, tak i back-end rozhraní. Návrh prostředí spočíval ve zhotovení jednotlivých use-case a workflow diagramů. Dále byly prozkoumány a navrženy možnosti zabezpečení u informačních systémů a prozkoumány platební možnosti pro elektronické obchody včetně způsobu jejich implementace. Jako programovací jazyk bylo uznáno za vhodné použití jazyka PHP ve spojení se systémem pro řízení relační báze dat MySQL. Výsledkem celé práce bylo zhotovení aplikace typu elektronický obchod s rozšířenými možnostmi pro nasazení v libovolném odvětví prodeje a s prvky splňujícími požadavky současného uživatele internetu na elektronický nákupní systém. Ke splnění cíle přispěla zejména implementace vlastností pokročilého elektronického obchodu, mezi které patří víceúrovňová struktura katalogu, pokročilé možnosti seřazování a výpisu položek katalogu, jako i pokročilé vyhledávání. Podařilo se také zvolit a do výsledné aplikace implementovat systém pro správu grafických šablon a implementovat navržené bezpečnostní opatření. Celý systém je v práci detailně popsán pomocí datového modelu a diagramu tříd.
|
|
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
|
| |
| |
|
Výkonnostní nastavení optimalizace pro vyhledávače eshopu Trenýrkárna.cz
Skopal, Ruslan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Saparov, Pavel (oponent)
Identifikace obecně známých informací týkajících se optimalizace pro vyhledávače (SEO) na českém internetu. Reálné testování dopadu "off page" faktorů, kterými mohou být odkazy, směřující na sledovaný web nebo například PR články, ale i další. Stejně tak i vyhodnocování "on page" faktorů, kterými jsou "description", "title" nebo "key words" a další. Následné zmapování dopadů změn a to jak ekonomických, tak i obratových v konkrétním eshopu Trenýrkárna.cz. Hlavním cílem této práce je pokus o identifikaci funkčních SEO technik, které mají reálný dopad na pozici eshopu ve vyhledávači. Důležitým parametrem metriky při vyhodnocování funkčnosti změny bude přitom profitabilita a obrat eshopu. Proto bude kladen veliký důraz na konverznost a časovou zátěž. K teoretické části budu využívány zejména knihy publikované z důvodu objasnění problematiky SEO. Stejně tak i různé internetové blogy a diskuze. Závěrem a výstupem bude tedy hodnocení výsledků konkrétních úprav SEO na eshopu Trenýrkárna.cz.
|
| |