Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Obraz jako příklad a vzor v kontextu jeho vlivu a rozšíření na prožívání života člověka
Nohejl, Jiří ; Czumalo, Vladimír (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Miroslav (oponent)
Ústředním tématem této práce je snaha definovat obraz jako vizuální zkušenost. Takové vnímání obrazu lze uchopovat jako interakci člověka, kde se tento obraz stává informační jednotkou, která pro člověka může představovat možnost, příklad, vzor. Důraz je v tomto textu kladen na proces samotné percepce jedince a na způsob interakce s akcentem na kontext sociálního učení a napodobování. Podstatnou rovinou je analýza principů této interakce vyúsťující v představení jednotlivých interakčních modelů zastřešujících tyto procesy. Struktura práce je členěna do 10 hlavních kapitol. V nich se autor pokusil představit kategorie, jako jsou vnímání, definování obrazu, napodobování jako nástroj kulturního přenosu, představení jednotek tohoto přenosu, vlastní proces interakce a analogický příklad jednotlivých základních rolí, které jedinec v této interakci zastává. Jako nadstavba jsou uvedeny tři analogie těchto rolí, které odkazují na antropologickou univerzální interakci, která popisuje člověka jako sběrače a lovce. Ty mají za úkol lépe ilustrovat formu lidského způsobu prožívání. V závěru je uvedena reflexe nad tématem a jsou zde popsány možnosti a východiska, které tato práce může v praktické podobě poskytnout.
Převod binárního kódu x86 do vyššího programovacího jazyka
Jurík, Marián ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí a implementace programu na převod binárního kódu do vyššího programovacího jazyka. Práce je zaměřena na binární soubory pro operační systém MS Windows. Je zde podrobně popsán souborový formát PE, který definuje způsob ukládání binárního kódu do souboru. Také je popsána instrukční sada IA-32, kde byl hlavně kladen důraz na způsob dekódování binárního kódu do jazyka symbolických adres. Součástí práce jsou popsány typické konstrukce používané při překladu a návrh vyššího programovacího jazyka. Návrh vychází z existujících jazyků C, C++ a jazyka symbolických adres. Předposlední kapitola pojednává o návrhu programu a samotné implementace. V závěru práce jsou zhodnoceny její výhody a nevýhody.
Total usage of design dates for CNC programming of turbine casing
Matejková, Monika ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Píška, Miroslav (vedoucí práce)
This thesis aims at designing a solution to the comprehensive use of construction underlying documents for the CNC programming of turbine casings. The introductory part of the thesis contains a description of the CNC programming and CAD/CAM systems. The following is mapping of the current state of the construction underlying documents, and mapping of the situation in the department of technology in Siemens Industrial Turbomachinery, s.r.o., Brno. The further section presents an analysis of the problem that arose when processing and sharing the construction underlying documents with the aim of streamlining the CNC programming process. The closing part presents the evaluation and conclusions for implementation of the proposed solutions.
Měření hodnot R, L, C na komponentech zadaného el.obvodu
Pokorný, Marek ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Veselka, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je informovat čitatele o možnosti a vlastnostech měřícího přístroje 7600 Precision LCR Meter a dále pak o měření paramerů R,L,C na komponentech elektrického stoje ,zvláště pak na kluzných kontaktech,s kterými tato práce seznamuje a jak jsou jejich parametry důležité pro správnou funkčnost elektrického stroje v němž jsou instalovány.Osnova práce vychází hlavně z manuálu k přístroji 7600 Precision LCR Meter a dále pak z publikace Kluzný kontakt v elektrických strojích - Doc. Veselka, Doc. Chmelík.
Teorie a praxe výchovy k bezpečnostní ochraně obyvatelstva na základních školách
Kratochvíl, Zdeněk ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Věci, jevy a procesy jsou stále rizikovější. Bezpečnostní problematice a výchově k ní je nutno věnovat pozornost už od dětství. Zákonem je stanoveno, aby se touto problematikou zabývali učitelé na základních školách, aby se v dětech již od jejich raného věku rozvíjely tyto návyky a vědomosti. V této práci se dozvíte, zda systém, který byl v našem školství zaveden v roce 2003, funguje.
Právní úprava využití bioplynu v rámci EU a ve vybraných státech: Studie č. 4.020
Dupláková, Daniela
Tato práce se zabývá právní úpravou podpory využívání bioplynu. Soustřeďuje se na právní úpravu EU, jež platí obecně pro všechny členské státy, jakož i na právní úpravy jednotlivých států. Jedná se o výběr osmi států, a to Finska, Německa, Nizozemska, Polska, Rakouska, Slovenska, Spojeného království a Španělska.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Prvky salesiánské spirituality ve výchovném díle Magdalény Morano
MRÁČKOVÁ, Marie
Práce se zabývá prvky salesiánské spirituality v životě a díle Magdalény Morano, sestry salesiánky, která se věnovala výchově chudých dívek na Sicílii na přelomu 19. a 20. století. První část práce představuje v hrubých rysech historicko-politický kontext Itálie a Sicílie v druhé polovině 19. století. Na to navazuje seznámení s životem Magdalény Morano a jejím působením na Sicílii. Stěžejní částí je salesiánský preventivní systém, jak ho realizovala Magdaléna Morano. Rozvíjí se zde cíl a adresáti výchovného působení, výchovné principy, metody, formy a prostředky. Kapitola je zakončena pojednáním o protagonistech vzdělávání. Poslední část ukazuje, v čem je osobnost Magdalény Morano a její výchovný styl aktuální pro současnou dobu.
Vliv stavu chrupu na celkové zdraví seniorů a role výchovy ke zdraví v této věkové skupině
VALKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce je zaměřená především na zjištění informovanosti seniorů v oblasti dentální hygieny a vlivu stavu chrupu na celkové zdraví u vybrané věkové skupiny. Bohužel v dnešní době není u seniorů problematice dutiny ústní a orálnímu zdraví věnována dostatečná pozornost. Nedostatečná péče o dutinu ústní a špatná informovanost seniorů může vést až k předčasné ztrátě přirozeného chrupu. Proto je informovanost základní prevencí v oblasti dentální hygieny, jak u seniorů, tak i u ostatních věkových skupin. Teoretická část bakalářské práce obsahuje, jak základní informace týkající se anatomie chrupu, onemocnění závěsného aparátu či protetické stomatologii, tak i nástin příčiny a prevence v této oblasti. Dále se teoretická část práce zabývá druhem dentálních pomůcek vhodných pro seniory, technikou čištění chrupu a zubních náhrad, bez kterých by se dokonalá ústní hygiena seniorů neobešla. Praktická části bakalářské práce zahrnuje přípravu a realizaci edukačního programu u seniorů týkající se dentální hygieny a prevence. Ve výzkumné části práce zjišťuji informovanost seniorů v oblasti dentální hygieny za pomoci dotazníkového šetření a následného vyhodnocování v grafické části práce.
Mediální výchova a její realizace na základní škole.
VOBORNÁ, Blanka
Diplomová práce se zabývá novým vzdělávacím oborem a jedním z průřezových témat, kterým je mediální výchova. Teoretická část vysvětluje pojmy jako jsou mediální výchova, mediální gramotnost, popisuje vývoj oboru a jeho zařazení do českého školství a zaměřuje se rovněž na úlohu mediální výchovy v Rámcových vzdělávacích programech, tzn. jakým způsobem by se měla do výuky zavádět a jaké cíle by měla naplňovat. Praktická část je soustředěna na možnosti výuky vybraných témat mediální výchovy a rozbor odučených hodin. Metodické přípravy mohou sloužit jako pomůcka pro učitele a žáky druhého stupně základní školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.