Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The contribution of information technologies in the recruitment and selection of staff.
Vydra, Václav ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Dolejš, Ján (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou získávání a výběru pracovníků s využitím informačních technologií. Práce se dělí na tři celky, které na sebe navazují. V první části jsou přiblíženy přístupy a metody použité při získávání a výběru pracovníků. Druhá část poukazuje na elektronické zdroje informací, které jsou užitečné při získávání odborně specializovaných pracovníků. Třetí část analyzuje pracovní sociální sítě nejvíce využívány jednak v České republice, ale i v zahraničí. Cílem práce je zhodnotit přínosy těchto technologií, popřípadě vymezit jejich nevýhody. V závěru se autor snaží porovnat pracovní portály na základě poskytovaných služeb prostřednictvím jednotlivých účtů v daných cenových kategoriích.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Data v sociálních sítích a jejich využití malými a středními podniky
Kořínek, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na data, která jsou obsažena v sociálních sítích a jejich případné využití z pohledu malých a středních podniků. První část práce je popisná a zabývá se uvedením kontextu, specifikací struktur v nichž se data na sociálních sítích vyskytují a možnostmi přístupu k nim. Její součástí jsou také popisy postupů napomáhajících podniku se do dění na sítích zapojit. Druhá část práce je více zaměřena na využití, která z popsaných dat plynou. Poskytuje přehled konkrétních případů využití dat včetně popisu kroků pro jejich dosažení. Dále obsahuje přehled nástrojů pro využívání dat a jejich stručný popis. Poslední oddíl diplomové práce se skládá ze dvou částí. První z nich ukazuje výsledky experimentu zaměřeného na vyhledávání osobních informací na základě emailové adresy. Druhá část obsahuje návrh postupu pro tvorbu strategie pro sociální sítě v malém/středním podniku a jeho aplikaci na reálný podnik. Hlavní přínos práce spočívá v poskytnutí přehledu dostupných dat, možností jejich načítání a v neposlední řadě způsobů jejich využití. Malé a střední podniky se tak mohou rychle zorientovat ve světě dat ze sítí Facebook, LinkedIn a Twitter a agilně zapojit postupy pro jejich využití. Dalším přínosem je poskytnutí výsledků z vyyledávání dat na základě jména a emailové adresy. Ty mohou posloužit jednotlivým uživatelům, kteří si touto cestou mohou uvědomit, jaká data o nich sítě prozrazují navenek.
Marketing přes sociální sítě
Teplý, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti marketingu na sociálních sítích. První kapitola se zabývá internetem, marketingovým a komunikačním mixem. Druhá kapitola popisuje sociální sítě a jejich historii. Dále jsou zde charakterizovány generace X, Y a Z. Hlavní část práce je pak zaměřena na jednotlivé sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+. V těchto kapitolách jsou potom detailněji rozebrány možnosti a nástroje, které mohou společnosti využít k marketingu.
Modern methods of employees‘ sourcing
Levrincová, Vieroslava ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Zaicová, Mária (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit přehled moderních metod získávání zaměstnanců, které vznikly jako odpověď na aktuální trendy na trhu práce a hlavních zásad jejich úspěšného použití. Úvodní část práce je věnovaná detailnímu popisu procesu získávání zaměstnanců, jeho významu v rámci řetězce ostatních náborových aktivit a popisu tradičních metod komunikace s uchazeči. Jádro diplomové práce pojednává o aktuálních trendech na trhu práce a moderních metodách získávání zaměstnanců, konkrétně pak o korporátních kariérních stránkách, sociálních a profesionálních sítích a okrajově i o virtuálních realitách a online hrách. V praktické části budou ověřené teoretické zásady na konkrétním příkladu společnosti Danone, a.s. s cílem vyhodnotit strategii získávání zaměstnanců této společnosti a navrhnout optimalizační řešení identifikovaných nedokonalostí.
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Bartušek, Pavel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá novým trendem v podnikové sféře, a to sociálními sítěmi. Ty se v posledních letech díky své rostoucí popularitě staly fenoménem. Cílem práce je představení sociálních sítí v širších souvislostech. Konkrétně se jedná o analýzu milníků sociálních sítí. Dále srovnání vybraných sociálních sítí z pohledu podniku, aneb jaké možnosti sociální sítě nabízí podniku pro svoji prezentaci s přístupem k uživatelským datům (Social CRM). Třetím dílčím cílem práce je analýza kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému. Práci lze rozdělit na popisnou (kapitoly 2-4) a praktickou (kapitoly 5-6) část. V první části práce jsou představeny sociální sítě, pojem Social CRM a základní charakteristiky systémové integrace. Praktická část je zaměřena na všechny uvedené cíle. Autor práce čerpá především z elektronických informačních zdrojů, které jsou dostupné na VŠE. Dále také z různých dostupných zdrojů, které jsou na principu Web 2.0 (české i zahraniční). V poslední řadě autor také získává informace přímo na sociálních sítích (jaké sociální sítě nabízí možnosti). Práce slouží jako sumarizace a zmapování současných komunikačních kanálů na internetu (e-mail, IRC, vybrané sociální sítě) a také jako sumarizace kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému dle jednotlivých fází projektu.
Komerční využití sociálních sítí v Maďarsku
Öszi, Karol ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komerčním využitím sociálních sítí největšími maďarskými firmami. V první části jsou po úvodu o historii a vývoji sociálních sítí detailně popsané jednotlivé vybrané sociální sítě s fokusem na možnosti pro komerční využití. Výběr zkoumaných sítí reflektuje různorodost typů sítí a zahrnuje i sítě, které jsou využívány skoro výhradně lidmi maďarské národnosti. V další části zkoumá kvantitativně i kvalitativně využití popsaných sítí největšími maďarskými firmami. Tyto výsledky jsou následně porovnány s výsledky bakalářské práce stejného zaměření s fokusem na Českou Republiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.