Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41,503 záznamů.  začátekpředchozí41494 - 41503  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.88 vteřin. 

Analýza systému odměňování ve vybraném podnikatelském subjektu
Kadlčík, Josef ; Brožová, Ivana (vedoucí práce) ; Ivana, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou odměňování zaměstnanců. Analyzuje systém, cíle a faktory odměňování v konkrétní společnosti, aby na závěr mohlo být navrženo doporučení a shrnutí případných nových mimořádných odměn. Práce definuje pojmy motivace a stimulace, charakterizuje plat, mzdu a jejich společné znaky. Dále popisuje jednotlivé druhy mezd a hodnotí jejich výhody či nevýhody. Zabývá se také výskytem chyb při hodnocení pracovníka. Následně představuje vybranou společnost, jejíž systém odměňování je předmětem diplomové práce. Práce analyzuje tento systém dle struktury norem ve společnosti, je navrženo také doporučení a návrhy na zlepšení.

EKONOMIE AUT V CENTRECH
Michálek, Jan ; Bartoň, Petr (vedoucí práce) ; Vorlíček, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou parkování v centrech měst. Popisuje politiku parkování tak, jak jí představuje mezinárodní odborná konference COST 342, mapuje východiska, nástroje a cíle parkovací politiky. V konkrétní části popisuje Integrovaný systém parkování v Hradci Králové a analyzuje koncesní smlouvu mezi městem a správcovskou společností. Závěrem práce je doporučení ohledně budoucího vývoje vztahu koncedenta a koncesionáře.

Podnikatelský plán
Trnka, Tomáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro konkrétní podnikatelský záměr, založení podniku pro výrobu a prodej sběratelských dřevěných hraček s vojenskou tematikou. Cílem práce je ověřit realizovatelnost podnikatelského záměru, zjistit návratnost investice a určit hodnotu podniku po pěti letech od zahájení činnosti. V teoretické části jsou představeny hlavní teorie z oblasti analýzy prostředí, podnikatelských a marketingových koncepcí. Metodologie popisuje především finanční analýzu jako nástroj k dosažení dílčích cílů práce a metody oceňování podniku jako nástroj k dosažení hlavního cíle diplomové práce. Všech cílů práce bylo dosaženo, byla ověřena realizovatelnost podnikatelského záměru a byla určena hodnota podniku.

Finanční analýza společnosti BVD PECE spol. s r.o.
Vegrichtová, Štěpánka ; Rauš, Jiří (vedoucí práce) ; Sedláček, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní medoty, cíle a smysl finanční analýzy. V praktické části jsou pak metody aplikovány na konkrétní data společnosti BVD PECE spol. s r.o. Finanční zdraví firmy je hodnoceno za období 2002 až 2006. Praktická část je zaměřena zejména na horizontální a vertikální analýzu rozvahy a výsledovky, analýzu poměrových ukazatelů a interpretaci souhrnných testů - Kralickova quicktestu a indikátoru bonity.

Komplexní přístup pro monitorování a zmírnění dopadů sucha v regionu jižní Moravy
Žalud, Zdeněk ; Trnka, Miroslav ; Hlavinka, Petr ; Semerádová, Daniela ; Balek, Jan
Hlavním cílem projektu bylo provozovat aktuální monitoring sucha na území Jihomoravského kraje (JMK) a identifikovat konkrétní suchem ohroženou lokalitu vhodnou pro realizaci opatření ke zlepšení jejich ekosystémových produkčních i mimoprodukčních funkcí. K dosažení hlavního cíle byly realizovány následující cíle dílčí: 1.Průběžně (týdně) monitorovat okresy JMK. 2. Vytvářet a publikovat předpovědi sucha pro JMK. 3. Sledovat suché epizody na území JMK a posoudit jejich dopady na polní produkci.

Historie a role informačních technologií ve firemním prostředí
Kubíček, Martin ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce)
CÍLE: Cílem práce je zmapovat vývoj informačních technologií a jejich implementace do firemního prostředí. Od úplného počátku zavádění počítačů do firem po dnešní stav. Ukázat dnešní roli IT na konkrétní firmě (rozvržení pracovních pozic v rámci IT, jednotlivé úkoly, katalog služeb,...) OSNOVA: -předchůdci informačních technologií -historie vývoje informačních technologii -moderní informační technologie a jejich výhled do budoucna -firemní IT procesy -popis jednoho konkrétního IT oddělení KNIHY: Jan Dohnal; Jan Pour - IT v řízení podniku - Professional Publishing - 2016 - 978-80-7431-160-4 Jitka Kominácká - Moderní ICT pro podporu rozhodování - C. H. Beck - 2014 - 978-80-7400-531-2 Libor Gála; Zuzana Šedivá; Jan Pour - Podniková informatika -- Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi - 3., aktualizované vydání - Grada - 2015 - 978-80-247-5457-4 Erik Brynjolfsson; Andrew McAfee - Druhý věk strojů Práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií - Jan Melvil publishing - 2015 - 978-80-87270-71-4

Logistické řízení zásob
Jankovská, Marie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice logistického řízení zásob ve vybrané společnosti STOLFIG s.r.o., která se zabývá především konstrukcí a výrobou kovových produktů. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, jako je logistika, její řízení a cíle, větší část se věnuje zásobám, konkrétně jejich charakteristice, členění, řízení a také riziky a náklady, která jsou s nimi spojená. V praktické části je nejdříve zvolená společnost představena, přičemž pozornost je věnována především charakteristice zásob a systému jejich řízení. Druhá část praktické části této diplomové práce obsahuje analýzu stávajícího systému řízení zásob, konkrétně analýzu nákladů, obratovosti a likvidity, analýzu ABC, pozornost je věnována také signální hladině zásob, procesu výběru dodavatelů, nepotřebným zásobám a systému skladování. V každé této části je daná oblast nejen analyzovaná, ale především je vyhodnoceno, zda je stávající situace v pořádku či nikoli. Třetí část praktické části vychází z provedené analýzy a obsahuje již konkrétní doporučení ke zlepšení, konkrétně v oblasti stanovení minimálního stavu zásob, hodnotících kritérií při rozhodování o vhodných dodavatelích, hospodaření s bezobratovým materiálem a také doporučení na změnu uspořádání ve skladu. V samotném závěru je pak celá práce přehledně shrnuta.

Implementace Business Intelligence v malé firmě a praktické ověření v personální agentuře
Dörfl, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Machart, Robert (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh a implementace Business Intelligence v malé firmě, jako je personální agentura zabývající se poskytováním ?TEMPORARY HELP?. Požadavky na aplikaci BI jsou koncipovány na základě metodiky Balanced Scorecard. Teoretická část: popis základních principů a nástrojů konceptů BSC a BI včetně definování jejich vzájemného vztahu a specifických nároků daných užitím v malé firmě. Praktická část: ověření získaných poznatků z teoretické části práce v personální agentuře. V rámci BSC byly definovány konkrétní strategické cíle s měřítky a stanoveny strategické akce. Vybrané strategické cíle jsou sledovány vytvořenou BI aplikací v prostředí MS SQL 2000 a MS OFFICE XP.

Marketing strategy for chosen company
Laca, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový mix a z praktické části, která je odvozená z teorie, reálných dat, interních firemních workshopů a vlastního průzkumu. Marketingová strategie se zakládá na identitě a hodnotách firmy. Splněním cíle práce je formulace základů firemní strategie, situační analýza a tvorba marketingového mixu.

CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.