Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh
PAPOUŠKOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce je analyzovat podmínky vstupu firmy na zahraniční trh. Vybraná firma pracuje v potravinářském průmyslu, konkrétně v pekařství, od roku 1992. Firma zamýšlí dodávat své produkty na rakouský trh. Motivací a řešením pro vstup na rakouský trh je zájem rakouských občanů o pečivo firmy. Vstup na zahraniční trh není jednoduchý. Proto je velice důležité znát všechny podmínky a povinnosti, které musí být splněny. Úkolem práce je všechny tyto povinnosti vyhledat.
Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh
JANDOŠOVÁ, Petra
Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český franchisingový řetězec. Nejdříve jsem analyzovala podmínky řetězce na jeho rozšíření a poté jsem analyzovala podmínky pro vstup do vybrané země. V poslední části jsem zpracovala návrh projektu na vstup franchisingového řetězce Švejk restaurant na Slovensko.
Možnosti vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
SAMKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo analyzovat podmínky vstupu vybraného podniku na zahraniční trh. Provést výzkum forem spolupráce firmy se zahraničím a navrhnout možnosti rozvoje a spolupráce s obchodními partnery. Pro svou práci jsem si vybrala firmu zaměřenou na výrobu a prodej spárovky a nábytku FMP Lignum, která má sídlo v Humpolci. Nyní převažuje obchod na českém trhu, spolupráce se zahraničím se však stále rozvíjí.
Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh
LHOTOVÁ, Pavlína
Rozhodnutí firmy vstoupit na zahraniční trh patří k jednomu z nejdůležitějších faktorů expanze firmy. Hlavním cílem práce bylo zpracovat návrh nejvhodnější formy vstupu na zahraniční trh a současně vybrat lokalitu vstupu firmy na mezinárodní trh. Dílčí cíl vymezoval srovnání jednotlivých lokalit, uvedení nejvhodnější lokality působení pro firmu Jihospol, a. s. a definování návrhu strategie pro další rozvoj společnosti. Možné lokality vstupu na mezinárodní trh byly zhodnoceny prostřednictvím STEP analýzy sousedních zemí. Cílovým trhem pro společnost Jihospol, a. s. byl vybrán trh Slovenské republiky. Nejvhodnější forma vstupu na zahraniční trh byla pro společnost Jihospol, a. s. zvolena dodávka stavebních prací formou subdodávky.
Import vybrané komodity do ČR z Indonésie a Vietnamské
HAVLÍČEK, Aleš
Cílem diplomové práce byla analýza dovozu vybrané komodity do ČR z Vietnamské socialistické republiky a Indonésie. Dílčím cílem práce byla komparace dovozu ze států Evropské unie a států nečlenských. Dalším dílčím cílem byla optimalizace dodavatelské struktury a následná implementace.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Horyelyshev, Arkadiy ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce je věnována franchisingu jako nejvhodnější formě vstupu na zahraniční trh. Cíl práce spočívá v analýze možnosti praktického uplatnění franchisingu na Ukrajině. Na začátku práce se zaobírá teoretickým aspektem vstupu na zahraniční trh. Poměrně podrobně jsou v práci prozkoumány různé důvody vstupu na zahraniční trh. Poté jsou definovány nejčastější formy vstupu: fúze, licence, přímý vývoz atd. Ve zbytku teoretické části je uveden důkladný rozbor pojmů a skutečností přímo souvisejících s franchisingem. Druhá část práce má praktický charakter a je věnována aplikaci franchisingu v podmínkách Ukrajiny.
Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Čížková, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány v reálném případě společnosti Habla CZ. V rámci práce je provedena analýza perspektivního trhu, jak z hlediska makrookolí (se zřetelem na politicko-právní stav země, ekonomické, technologické a kulturně-sociální podmínky), tak i z hlediska mikrookolí, se zaměřením na potenciální zákazníky a konkurenci. Na základě provedených analýz je vybrána vhodná forma vstupu na zahraniční trh a stanoven marketingový mix, který může být při vstupu na zahraniční trh využit. V závěru práce je posouzena realizovatelnost navržené možnosti vstupu na zahraniční trh a navržen postup vyjednávání s obchodními partnery.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.
Možnosti uplatnění malých strojírenských podniků na zahraničních trzích
Číž, Daniel ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje vstupu a uplatnění malých strojírenských podniků na zahraničních trzích. Ty mají oproti velkým společnostem těžší pozici při získávání přímých vývozních zakázek, na druhou stranu se stále častěji zapojují do větších exportních operací jako subdodavatelé právě silnějších koncernů. V diplomové práci je navíc rozebrána pozice podniků strojírenských. Je popsán jejich vývozní potenciál na základě tradice a vysoké odbornosti českých strojírenských firem. Práce ukazuje na specifika uplatnění průmyslového podniku na zahraničním trhu a zabývá se konkrétní českou firmou, její typickou vývozní zakázkou včetně shrnutí důležitých faktorů pro možnost uplatnění firmy v zahraničí a rozebrání dalších možností rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.