Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Kratochvíl, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla vyvinuta v jazyce Objective-C v prostředí Xcode. Byla otestována prostředky k tomu určenými a následně předvedena potencionálním uživatelům. Na základě vyplněných dotázníků od uživatelů bylo stanoveno hodnocení aplikace. To je poměrně kladné a většina uživatelů si dokáže představit nasazení aplikace do reálného provozu. 
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Vývoj aplikací pro iPhone OS
Matejovič, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji aplikací pro mobilní telefon Apple iPhone s operačním systémem iPhoneOS. Pro vývoj je primárně využitý iPhone SDK, jenž je zveřejněný na stránkách společnosti Apple. S využitím tohoto frameworku byla vytvořena aplikace iVoip, která slouží jako klient pro protokol SIP.
Sociální síť pro dotazníkové průzkumy
Huvar, Lukáš ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat aplikaci pomocí experimentální knihovny CloudKit. Tato aplikace bude sloužit jako sociální síť pro komunitu zadavatelů a respondentů dotazníkových průzkumů. Implementovaná socialní síť je otestována na skupině uživatelů, kteří se podílejí na chodu této sítě. Přínosem této práce je testování knihovny CloudKit a její využitelnosti pro sociální sítě.
Electronic Flight Bag pro IPad
Černý, Tomáš ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy EFB, jejich standardy, typy a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace pro Apple iPad, pomocí které je možné jej použít jako EFB pro české piloty všeobecného letectví. Reálné využití takové aplikace spočívá v usnadnění předletové přípravy a provedení letu nahrazením papírových dokumentů a implementací užitečných funkcí. Jedná se například o čtení leteckých předpisů a manuálů, získávání a zobrazení informací o počasí a o změnách v letovém provozu, interaktivní výpočty důležitých veličin nebo leteckou navigaci. 
Design and Development of an Application for iOS Platform
Hlavatý, Radovan ; Tomlein, Michal (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on design and development of an application for iOS platform following the requirements of the company, operating in Finland in the field of development of information systems for bioenergy industry. The application should serve as a supplement to an online wood and biomass trading portal.
Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.
Programovací jazyk Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Demčák, Marek ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá popisem programovacího jazyka Objective-C, který je primárním programovacím jazykem pro operační systém Mac OS X, a posouzením účelnosti jeho zařazení do výuky. Cílem první části je poskytnout čtenáři základní výklad syntaxe jazyka tak, aby byl schopen porozumět napsanému programovému kódu a zjistit, zda by jej programování v tomto jazyku bavilo. Práce si neklade za cíl naučit čtenáře v jazyku Objective-C vytvářet vlastní aplikace, a to zejména kvůli velmi omezenému popisu knihoven tříd (Cocoa, Cocoa Touch), jejichž znalost je pro vytváření aplikací nezbytná. Všem zájemcům o programování v Objective-C však poskytne vhodný "odrazový můstek" a odkáže je na další související zdroje. Ve druhé části je jazyk postupně posuzován na základě 10 zvolených kritérií, které mají vliv na účelnost zařazení jazyka do výuky. Cílem této části práce je poskytnou čtenáři dostatek argumentů pro rozhodnutí, zda má smysl pořádat výukový kurz Objective-C či nikoli. Součástí práce je např. základní srovnání jazyku Objective-C s ostatními jazyky (zejména Java a C#), posouzení souladu jazyka s principy objektově orientovaného programování, recenze vývojového prostředí Xcode, analýza poptávky po programátorech Objective-C v České republice a analýza zájmu studentů VŠE o kurz Objective-C. V závěru práce jsou shrnuty nejpodstatnější vlastnosti jazyka, jeho největší přínosy a nedostatky. Uveden je též profil "typického" programátora v Objective-C, který je sestaven na základě vyhodnocení kritérií ve druhé části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.