Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Model elektronického obchodu cestovní kanceláře
Babáková, Markéta ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá elektronickým obchodem firmy. Obsahem práce je analýza a návrh na zlepšení stávajícího elektronického obchodu. Nové možnosti efektivní podpory prodeje ve vztahu k zákazníkům prostřednictvím internetu.
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Multiplatformní přístup k databázovým aplikacím
Hromádková, Pavla ; Jaša, Petr (oponent) ; Kopecký, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší možnosti přístupu k databázovým systémům z různých typů zařízení. Obsahuje analýzu, návrh a popis následné implementace informačního systému s využitím návrhového vzoru Model-View-Controller. Návrh systému je proveden v modelovacím jazyce UML. Při vývoji systému byl použit programovací jazyk PHP a relační databázový server MySQL. Uživatelská vrstva byla implementována technologií HTML a WML. Výsledného vzhledu aplikace bylo dosaženo použitím webové technologie CSS. Technická zpráva popisuje vícevrstvou architekturu a výhody jejího použití při tvorbě informačního systému. Zabývá se návrhovým vzorem MVC, jehož použití je vhodné u aplikací, kde je potřeba oddělit vzhled aplikace od komunikace s DB a logiky aplikace. Práce také popisuje analýzu, návrh i implementaci multiplatformní aplikace pro cestovní kancelář Drak. Přístup k systému je v současné době možný prostřednictvím mobilního telefonu nebo přes webový prohlížeč. Aplikace je snadno rozšiřitelná pro použití i na další platformě.
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Freivaldová, Mária
Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.
Zánik závazků vyplývajících ze smlouvy o zájezdu v důsledku nevyhnutelné a mimořádné okolnosti
Juřinová, Sára ; Frinta, Ondřej (oponent)
Tématem práce je vliv nevyhnutelné a mimořádné okolnosti na zánik závazků ze smlouvy o zájezdu. Nevyhnutelná a mimořádná okolnost není českým občanským zákoníkem blíže definována, práce se proto věnuje analýze tohoto pojmu ve světle judikatury několika evropských států a také jej porovnává s liberačním důvodem dle § 2913 odst. 2 občanského zákoníku. V dalších částech práce pojednává o významu nevyhnutelné a mimořádné okolnosti pro právo smluvních stran odstoupit od smlouvy o zájezdu s liberací, kdy vymezuje jednotlivé podmínky, za kterých lze právo uplatnit. Obsahem práce je též význam nevyhnutelné a mimořádné okolnosti pro následnou nemožnost plnění.
Dopad pandemie COVID-19 na odvětví služeb cestovních kanceláří a agentur
KONORSKÁ, Eliška
Cílem práce je na základě analýzy zjistit, jaký dopad měla pandemie COVID-19 na odvětví cestovních kanceláří a agentur se zaměřením na český trh. Dalším cílem je formulovat strategie pro cestovní kanceláře a agentury, které byly pandemií ovlivněny.
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
ZBOROŇOVÁ, Anežka
Tématem bakalářské práce je význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - cestovní kanceláři Canaria Travel. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, má za cíl, na základě prostudované odborné literatury, představit pojem marketing, základní terminologii s ním spojenou a marketingovou činnost z různých pohledů autorů odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice vybrané firmy a realizované marketingové činnosti z pohledu marketingového manažera. Závěr práce hodnotí stávající situaci podniku a navrhuje případná řešení na změnu.
Podmínky a rizika podnikání ve vybraných službách turismu
BURIANOVÁ, Denisa
Tématem předkládané bakalářské práce jsou zprostředkovatelské služby cestovního ruchu. Turismus je významný ekonomický činitel a v současné době dynamicky se rozvíjející odvětví. Mezi pozitivní efekty turismu patří i rozvoj podnikatelské činnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na podmínky a rizika podnikání ve službách cestovních kanceláří a agentur. Hlavním cílem této práce je zhodnocení situace z pohledu vybrané cestovní agentury. Součástí práce jsou analýzy hodnotící makroprostředí, vnější a vnitřní prostředí organizace. Analýzy jsou založeny na sekundárních zdrojích, kterými jsou především veřejně dostupná data Eurostatu a Českého statistického úřadu. Dalším zdrojem informací jsou primární data z dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Na základě provedených analýz jsou zhodnoceny příležitosti, podmínky a rizika podnikání v tomto odvětví. Díky výzkumu je možné vyhodnotit současnou situaci podniku a jsou navržena opatření, které by mohly vést ke zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.