National Repository of Grey Literature 38,489 records found  beginprevious38480 - 38489  jump to record: Search took 0.88 seconds. 

Strategic Game in Multi-Agent System Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (referee) ; Král, Jiří (advisor)
This thesis describes artificial inteligence used in developement of computer games, particularly discusses with theory behing artificial inteligence used in real-time strategy games. It deals with implementation of extensions for one such a game. It analyzes posibylities of use multi-agent systems architecture for purposess of artificial inteligence in games. It describes concept of swarm inteligence as suitable but not used tool for developing not only videogame artificial inteligence. Moreover it attempts to find suitable representation of sensation for software agents and shows the difficulties of this task.

Strategy of the company Škoda Auto, a.s.
Porschová, Ludmila ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Nováková, Lenka (referee)
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.

Marketing Strategy of Unicorn Company
Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (advisor) ; Hajdíková, Taťána (referee)
The goal of the master thesis is to suggest a marketing strategy for company Uni-corn a.s. based on marketing situation analysis. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part, the concept of marketing and marke-ting management are discussed and the perception of marketing mix is described. It presents further methodology for the practical part. The practical part contains situation analysis in which the study of outer and inner enterprise environment is presented. The result is a basis for SWOT analysis a furthermore composition of EFE and IFE matrix. Next, the suggestions for tactical targets are determined through the marketing mix. In conclusion a proposition of marketing strategy is presented which is founded not only on situation analysis but also on review study of contemporary company marketing tools.

Testing the selected methods of a technical analysis on the foreign exchange market
Yastrebova, Anastasia ; Fičura, Milan (advisor) ; Witzany, Jiří (referee)
The subject of the submitted thesis "Testing the selected methods of a technical analysis trough trading on the foreign exchange market" is testing of the chosen indicators of the technical analysis through trading on the foreign exchange market FOREX. The thesis includes theoretical and practical parts. In the first part different investment approaches used on the foreign exchange market are explained. In the second part the author implements those theoretical findings in a real trading on FOREX market and then analyzes profitability of the trading strategies based on the realized trading.

Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.

Strategický rozvoj společnosti Conseq Investment Management, a. s.
Frayerová, Michaela ; Středová, Ivana (advisor) ; Šoltés, Viktor (referee)
Cílem této práce je zaměření se na tzv. SWOT analýzu, tzn. zhodnocení situace, v jaké se obchodníci s cennými papíry na našem trhu nacházejí se zaměřením na akciovou společnost Conseq Investment Management, dále na analýzu strategie, s jakou společnost na kapitálovém trhu působí. Dále je zde pojednáno o současné ekonomické a demografické situaci v České republice, protože toto (a nejen to) má velký význam nejen pro investiční zprostředkovatele, ale také pro jiná odvětví.

Analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investmenst v ČR
Tóbiková, Katarína ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Simpartlová, Lucie (referee)
Tématem diplomové práce je analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investments v ČR. Je zaměřená na jednotlivé personální činnosti a nastínění jejich současného stavu ve společnosti. Popsaný je proces získávání zaměstnanců, jejich hodnocení, přehled zaměstnaneckých výhod a motivace. Dále následuje komunikace pracovníků uvnitř firmy, celkové sociální klima a spokojenost pracovníků. V závěru jsou shrnuty silné a slabé stránky řízení lidských zdrojů, na což navazuje navrhnutí konkrétních opatření, která by mohla přispět ke zlepšení nejen výše uvedených personálních činností, ale i práce s lidmi ve společnosti a její rozvoj pozitivním směrem.

Finanční analýza a mezipodnikové srovnání podniku Pražská plynárenská, a.s.
Benešová, Šárka ; Staňková, Anna (advisor) ; Pokorný, Stanislav (referee)
cílem mé práce není provést pouze samotnou finanční analýzu a mezipodnikové srovnání společnosti Pražské plynárenská, a. s. Ráda bych také ukázala, jak ?běžná praxe? využívá škálu možných ukazatelů a metod finanční analýzy, a to pro stanovení bonity společnosti a jaký je pohled věřitelů na vyvozené výsledky. Smyslem mé práce je zároveň se pokusit vytvořit praktický návod pro management, jak vytvořit tzv. dynamickou SWOT analýzu, kterou lze použít nejen pro prezentaci společnosti navenek, ale také pro tvorbu samotné strategie podniku.

Methodology of preparation of climate change adaptation strategy on city level
Pondělíček, M. ; Emmer, Adam ; Šilhánková, V. ; Končinská, A. ; Kadochová, Š. ; Lupač, M. ; Struha, P. ; Šafařík, M.
Metodika tvorby adaptační strategie sídel na změnu klimatu je určena především menším, středním i větším městům (případně větším obcím a městysům) v České republice. Tato metodika vznikla na základě znalosti podmínek v České republice, geografických podmínek ČR, na základě znalosti a sběru dat ve třech pilotních lokalitách, a to v Dobrušce, Žďáru nad Sázavou a v Hradci Králové a také na základě spolupráce s veřejností, a to nejen uvnitř projektu Adaptace sídel na změnu klimatu, kde metodika vznikala, ale i mimo tento projekt. Metodika by měla umožnit sestavit základní strategii pro přizpůsobení se dopadům změny klimatu srovnatelnou s podobnými materiály vznikajícími v zahraničí. Jednotlivé kroky zohledňují jak objektivní hodnocení a fyzickogeografické podmínky, tak i stav města a jeho okolí a umožňují vstup lidem – tedy osobám veřejně činným.

Marketing strategies of Austrian investment companies in the Czech market
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.