Original title:
Strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Translated title:
Strategy of the company Škoda Auto, a.s.
Authors:
Porschová, Ludmila ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Nováková, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4751