|
Electoral year 2006 in Slovakia
Giertlová, Barbora ; Pešková, Vladimíra (advisor) ; Faturová, Marie (referee)
Text se věnuje teórii politického marketingu. Nastiňuje kořeny v ekonomickém marketingu. Věnuje se vývoji politických strán a s tím souvisejícimu vývoji politických kampaní. Nastoluje základní elementy politického marketingu jako analýza trhu, segmentace trhu, určení vlastní pozice na trhu.Dostává se i k problematice politických strategií a konkrétně k volební strategii.Teoretická část končí oboznámením s nástrojmi politické propagace a s pojmem public relations.V případové studii se práce věnuje analýze předvolební kampane strany Smer - SD před volbami 2006 do NR SR.
|
| |
|
Export strategy of Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kadlec, Ladislav (referee)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy
|
|
Navigation systems, market survey.
Holan, Karel ; Málková, Helena (advisor) ; Pražský, Petr (referee)
Práce se zabývá problematikou technik, zařízení a služeb lokalizace mobilního objektu. Přináší přehled technických možností lokalizace a neavigace. Obsahuje analýzu trhu navigačních přístrojů v ČR založených na systému GPS. Přehled obchodních modelů založených na lokalizaci mobilního objektu. Dále obsahuje detailní analýzu trhu v oblasti služeb určení polohy motorových vozidel, faktické a cenové charakteristiky poskytovaných služeb a jejich porovnání.
|
|
Analýza trhu práce v okrese Ostrava-město
Krasulová, Aneta ; Tomková, Magdalena (advisor) ; Burgerová, Jiřina (referee)
Diplomová práce se zabývá trhem práce v Ostravě. Charakterizuje ostravský region a posuzuje výchozí pozici Ostravy před začátkem transformace. Popisuje vývoj trhu práce od roku 1990 do roku 2006. Současná situace na trhu práce je detailněji popsána ve třetí kapitole spolu s její vazbou na výši mezd a volební preference. Politika zaměstnanosti spolu s Evropským sociálním fondem jsou aplikovány na podmínky trhu práce v Ostravě. Práce je ukončena kapitolou zabývající se tvorbou nových pracovních míst v průmyslových zónách a dotazníkovým šetřením provedeným s odborníky na trh práce v Ostravě
|
|
Analýza českého derivátového trhu a jeho komparácia s trhom v USA
Ďuďa, Rudolf ; Dvořák, Petr (advisor) ; Witzany, Jiří (referee)
Analýza českého derivátového trhu je rozdelená na tri časti. Cieľom prvej časti je identifikácia hlavných trendov na trhu za posledné roky, faktorov ovplyvňujúcich tieto trendy, ako aj aktuálny stav na pražskej burze cenných papierov. Druhá časť je zameraná na detailnejšiu deskriptívnu analýzu trhu, z hľadiska základných druhov kontraktov, identifikácie hlavných hráčov na trhu v podobe jednotlivých bánk, ich podielov na trhu a prípadných zmien v poslednom období. Záver analytickej časti je zameraný na porovnanie Českej republiky s vybranou krajinou ? Spojenými štátmi americkými. Záver práce je venovaný kreditným derivátom a ich využitiu v bankách.
|
|
Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Kopecká, Iva ; Malý, Václav (advisor) ; Samek, Petr (referee)
V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
|
| |
| |
|
Stanovení hodnoty společnosti Polabské mlékárny a. s.
Heller, Tomáš ; Metzlová, Hana (advisor) ; Novák, Tomáš (referee)
Cílem práce je manažerské ocenění společnosti Polabské mlékárny a. s. jako celku a ocenění vlastního kapitálu společnosti. Pro tyto účely byla provedena detailní analýza makroprostředí ČR a analýza mlékárenského trhu. Po zpracování především finanční analýzy společnosti a porovnáním výsledků z konkurenty byly odhaleny silné i slabé stránky společnosti a odhadnut její potenciál. Pro stanovení hodnoty podniku byla použita výnosová metoda volného peněžního toku do firmy v dvoufázové variantě.
|