Original title:
Volebný rok 2006 na Slovensku
Translated title:
Electoral year 2006 in Slovakia
Authors:
Giertlová, Barbora ; Pešková, Vladimíra (advisor) ; Faturová, Marie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Text se věnuje teórii politického marketingu. Nastiňuje kořeny v ekonomickém marketingu. Věnuje se vývoji politických strán a s tím souvisejícimu vývoji politických kampaní. Nastoluje základní elementy politického marketingu jako analýza trhu, segmentace trhu, určení vlastní pozice na trhu.Dostává se i k problematice politických strategií a konkrétně k volební strategii.Teoretická část končí oboznámením s nástrojmi politické propagace a s pojmem public relations.V případové studii se práce věnuje analýze předvolební kampane strany Smer - SD před volbami 2006 do NR SR.
Keywords:
politický marketing; politologie; volební kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2289