Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza faktorů vnějšího a vnitřního prostředí působících na poskytovatele služeb v oblasti kinematografie
Valová, Martina
VALOVÁ, M. Analýza faktorů vnějšího a vnitřního prostředí působících na poskytovatele služeb v oblasti kinematografie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza vnějších a vnitřních faktorů zvoleného podnikatelského subjektu a následné navržení vhodných strategií s eliminací možných rizik. Literární rešerše obsahuje teoretické poznatky a vybrané metody týkající se problematiky zvoleného tématu. V praktické části jsou poté využity metody sloužící k odhalení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb na základě kterých jsou navrženy vhodné strategie vedoucí ke zvýšení ziskovosti, konkurenceschopnosti a spokojenosti zákazníků vybraného poskytovatele služeb v oblasti kinematografie. Součástí praktické části je dotazníkové šetření a mystery shopping.
Atraktivita odvetvia sklárskeho priemyslu
Zámečníková, Iveta
Zámečníková I., Atraktivita odvětví sklářského průmyslu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá analýzou odvětví sklářského průmyslu v ČR. Jejím cílem je zhodnocení atraktivity odvětví a navržení doporučení pro podniky působící v odvětví a podniky zvažující vstup do odvětví. V teoretické části práce jsou popsány metody analýzy vnějšího prostředí a metody hodnocení atraktivity odvětví. Ve vlastní práci je analyzováno vnější prostředí s využitím analýzy PESTE, Porterova modelu 5 hybných sil, jeho objektivizace a analýzy strategických skupin. Zjištěné příležitosti a hrozby z analýzy vnějšího prostředí jsou zhodnoceny pomocí matice EFE a atraktivita odvětví pomocí matic GE a SPACE. Na základě zjištěných informací z analýz a matic jsou doporučené konkurenční strategie.
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti Veřejného akvária v České Lípě
Kubátová, Michaela
KUBÁTOVÁ, M. Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti Veřejného akvária v České Lípě. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu strategie pro zvýšení návštěvnosti Veřejného akvária, které se nachází v České Lípě. V praktické části práce byla zpracována ABC analýza a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, ze kterých byla následně vytvořena SWOT analýza. Marketingový průzkum byl proveden na základě vlastního dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy čtyři strategie, ze kterých byla vybrána jedna, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti Veřejného akvária. Součástí této strategie je i její ekonomické zhodnocení.
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Turková, Alice
Tématem této diplomové práce je “Analýza prostředí a strategická doporučení pro provozovatele sportovních zařízení.“ Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí a formulace strategických alternativ pro provozovatele sportovních zařízení v Brně, společnost Starez sport, a.s. Vnější faktory jsou vyhodnoceny pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil, vnitřní faktory jsou analyzovány rozšířeným marketingovým mixem. Finální vyhodnocení je provedeno pomocí IFE-EFE matice. Strategie navrhnuty ve Vnitřně-vnější maticí jsou dále rozvedeny pomocí SWOT matice a nejvýznamnější strategická alternativa je následně dále rozpracována. Výsledky této práce analyzují mimo jiné i současnou situaci a konkurenci mezi plaveckými bazény v Brně.
Marketingová komunikace
Bulínová, Sabina ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
Strategický management České pojišťovny, a.s. ve srovnání s vybranou pojišťovnou
Svobodová, Šárka
Svobodová, Š. Strategický management České pojTématem bakalářské práce je "Strategický management České pojišťovny, a. s. ve srovnání s vybranou pojišťovnou". Cílem je analyzovat systém strategického managementu v České pojišťovně, a. s. a KOOPERATIVA poisťovňa, a. s. Vienna Insurance Group. Prostřednictvím SWOT analýzy je zde hodnoceno vnější prostředí, jeho příležitosti a hrozby a dále je posuzováno vnitřní prostředí, kde jsou identifikovány silné a slabé stránky. Výsledkem práce je návrh nových strategií pro Českou pojišťovnu, a. s.
Strategická analýza
Čížek, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategická analýza podniku Pivovar Vysoký Chlumec a.s. Cílem práce je zhodnocení pozice, ve které se firma nachází a pomocí různých nástrojů strategické analýzy se pokusit o doporučení do budoucna směřující k jejímu rozvoji. Ke zhodnocení aktuální pozice bylo využito metod analýzy PEST, Porterova modelu pěti sil, VRIO analýzy, finanční analýzy a SWOT analýzy, která shrnuje celkovou strategickou analýzu a na jejímž základě je formulováno strategické doporučení do budoucna, které by mělo pomoci společnosti na trhu s pivními výrobky. Tyto strategie se dále mohou stát inspirací pro management a plánování rozvoje společnosti.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Analýza prostředí vybrané organizace
BEDNÁŘ, Jiří
Hlavním cílem této práce je analyzovat vnitřní a vnější prostředí vybrané organizaci. Schopnost analyzovat, pochopit a popsat prostředí podniku patří k základním dovednostem každého manažera. Práce je rozdělena do dvou částí. Literární rešerše uvádí podrobný popis nejvíce využívaných analýz, jako jsou například PESTE nebo SWOT. Tyto analýzy včetně finanční tvoří potřebný základ k popsání prostředí podniku, avšak pouze v případě, že je využíváme jako celek - dohromady, nikoliv každou zvlášť. Empirická část této práce se opírá o aplikaci uvedených analýz ve vybrané společnosti. Jako zdroje informací bude využíváno rozhovoru s jedním, nebo více manažery. Tato práce je zaměřena na zlepšení současného stavu podniku a po jejím vyhodnocení poskytuje manažerům společnosti možnost zlepšit současný stav například v oblastech zásobování, prodeje či interní komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.