Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Bulínová, Sabina ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
This diploma thesis deals with marketing communication of the Hervis company. The first part of the thesis contains theoretical knowledge. The second part introduces the company, marketing mix and communication mix. Recommended suggestions for improvement of communication mix with aim to approach new and current customers and therefore raise the awarness of the company, is based on performed analyses and questionnaire survey.
Klíčová slova:
dotazník; Hervis; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; vnitřní prostření; vnější prostředí; communication mix; external environment; Hervis; internal environment; Marketing; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81282