Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 414 záznamů.  začátekpředchozí366 - 375dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - Horský penzion
Pechová, Daniela ; Kešner, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu horského penzionu v Jizerských horách a zhodnocení rentability tohoto projektu. V teoretické části je shrnuta definice pojmů podnikání, podnik, podnikatel, pozornost je též věnována požadavkům a struktuře podnikatelského plánu a zakladatelského rozpočtu. Dále jsou uvedené metody umožňující analyzovat konkurenční prostředí podniku. Praktická část popisuje plánovaný projekt, zahrnuje podrobnou analýzu trhu ubytovacích služeb v Jizerských horách, analýzu konkurence a cílového zákazníka. Diplomová práce též obsahuje marketingový plán a finanční plán, který umožní posoudit reálnost podnikatelského plánu.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Psychologie investora na trhu FOREX
Polnický, Martin ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Psychologie investora na trhu Forex" se v úvodu práce snaží čtenáře seznámit se základními předpoklady pro obchodování na devizovém trhu. V teoretické rovině se zabývá především fundamentální, technickou, ale také psychologickou analýzou predikce vývoje měnových kurzů na Mezinárodním devizovém trhu Forex. Součástí teoretické části je také nástin základních kritérií při výběru forexového makléře a představení obchodní platformy. Praktická část práce je zaměřena na porovnání a výběr konkrétního brokera včetně postupu při zakládání reálného obchodního účtu; vypracování vlastního obchodního plánu a strategie, pomocí které budou aplikovány jednotlivé nástroje a indikátory technické analýzy při intradenním obchodování měnového páru EUR/USD. Závěr této práce je věnován zhodnocení mnou vytvořeného obchodního systému a snaze o determinaci psychologických jevů působících na investorovo rozhodování při reálném Forex obchodování. Tato práce se zabývá pouze Spot Forem trhem, protože při obchodování Forexu přes FX brokery se obchoduje Spot.
Business plan and marketing strategy propositon for Watersports Complex Praha
Lazar, Michal ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kucka, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zpracovaná za účelem vytvoření podkladů pro podnikatelský plán v oblasti marketingové strategie sportovo-rekreačního areálu. Teoretická část se zabývá marketingem, strategickým řízením podniku a strategickým marketingem, kde popisuje proces vytváření marketingové strategie. V praktické části je popsaná koncepce podnikání a vytvořená marketingová strategie s odhadem nákladů. Tato část vychází z důkladné analýzy trhu a zákazníků.
Marketingová analýza možností podnikání se zařízením WPPS na trhu Polska
Cichý, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Černý, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možností vstupu české společnosti T-commercial a.s. na polský trh s uvedením nového výrobku WPPS (Wind Photovoltaic Power System) ve specifické oblasti výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů. V závěru práce je provedena kalkulace návratnosti investice do systému WPPS, SWOT analýza a návrh marketingové strategie.
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle a provedené. Konečným cílem této práce je analyzovat proces integrace různých značek na úrovni celé korporace a popsat proces implementace marketingové strategie pro speciální ojeté vozy programu Das WeltAuto na mezinárodní úrovni.
Stanovení hodnoty firmy Fatra Napajedla a.s.
Prošvic, Jan ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Vrbová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl stanovit hodnotu firmy Fatra a.s. k 30. 4. 2015. K dosažení zmiňovaného cíle byla nejprve provedena strategická analýza, na kterou navazuje finanční analýza a SWOT analýza. Na základě předchozích částí byly popsány generátory hodnoty sloužící jako zdroj informací pro stanovení finančního plánu na období 2014 až 2018. Pro samotné stanovení hodnoty společnosti se v práci využívá metody DCF ve variantě FCFF, metody DCF ve variantě EVA a metody srovnatelných podniků. V závěru práce je provedena diskuze nad vhodností použití jednotlivých metod pro tento konkrétní případ.
Podnikatelský plán
Janda, Tomáš ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Mikovcová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat podnikatelský plán cukrárny, na jehož základě bude možné vyhodnotit finanční výkonnost a rentabilitu projektu. Provedena bude tržní analýza, příprava provozních činností cukrárny i kalkulace očekávaných výnosů a nákladů, následně budou sestaveny kalkulace peněžních toků a plánovaný výkaz zisku a ztráty. Podnikatelský plán bude sestaven ve třech variantách finančního plánování a bude sloužit jako interní materiál pro vyhodnocení situace, zdali je racionální realizovat popisovaný podnikatelský záměr a je-li takovýto projekt životaschopný v konkurenčním prostředí. Pesimistická, realistická a optimistická varianta finančního plánu ukáže, jaký by mohl být průběh podnikání v prvních třech letech provozu cukrárny. Na základě všech sepsaných dat bude vyvozeno doporučení, zdali uvažovanou provozovnu cukrárny otevřít či nikoliv.
Posouzení vlivu lokality na cenu bytu porovnání cen v regionu Strakonicko
VESELÝ, Roman
Cílem této bakalářské práce je zmapování rozdílů v nabídkových cenách bytů v regionu Strakonicko. Při zpracovávání daného tématu jsem si nejprve zhotovil literární rešerši, která se zabývá především vysvětlením základních pojmů týkajících se trhu s nemovitými věcmi a dále uvedením metod, kterými se oceňují bytové jednotky. Dále jsem si stanovil metodiku, podle které jsem postupoval při vytváření vlastní práce. V praktické části jsem vytvořil analýzu trhu zkoumané oblasti a popsal jsem její hlavní charakteristiky, které mohou mít vliv na ceny bytů. Zkoumané území jsem rozdělil do třech částí podle největších měst v regionu. V každé z nich jsem sledoval cenu bytu podle toho, jaké má daná lokalita vlastnosti. Potvrdilo se, že vliv lokality je skutečně faktorem, který má na cenu nemovité věci největší vliv.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 414 záznamů.   začátekpředchozí366 - 375dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.